2008-07-13, 16:30
Medlem
vad heter han egentligen? Ah.. Marc Linnér
Senast redigerad av Mark8 2008-07-13 kl. 16:33.
Citera
2008-07-13, 19:16
Medlem
Dr.Katis avatar
Ingen aning om vilken planhalva han lirar på, men då vi var tonåringar hängde han alltid med brudar om det nu betyder något.
Jyckar släpade han runt på redan då, men då var det rastastuket som gällde för honom som för så många fler under det tidiga 80-talet.
Citera
2008-07-13, 19:38
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Ingen aning om vilken planhalva han lirar på, men då vi var tonåringar hängde han alltid med brudar om det nu betyder något.
Jyckar släpade han runt på redan då, men då var det rastastuket som gällde för honom som för så många fler under det tidiga 80-talet.

Jag har i princip bara sprungit på honom i homokretsar, och med tanke på hans umgänge skulle det inte förvåna mig det minsta om han är dubbelpipig.
Citera
2008-07-13, 19:53
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Jag har i princip bara sprungit på honom i homokretsar, och med tanke på hans umgänge skulle det inte förvåna mig det minsta om han är dubbelpipig.
Det var min och polarnas tanke då också, inga tvivel typ!
Citera
2008-10-16, 18:34
Bannlyst
Jag har själv anlitat Marc för en handlerkurs för några år sedan, och han var mycket proffsig och trevlig. Hur han är privat, om han knarkar eller ej vet jag inte. Han är väldigt framgångsrik inom hundvärlden, håller kurser och föder upp mycket framgångsrika afghaner (försök själv att lyckas inom den rasen . . .). Till skillnad från andra fd linslusar så verkar han i alla fall göra nåt vettigt med sitt liv.
Citera
2008-10-16, 18:38
Medlem
ParvixIIs avatar
Finns ett par inlägg om honom i "Tråden om bortglömda föredettingar" också (den som använder sökfunktionen skall finna):

https://www.flashback.org/showthread.php?t=140165
Citera
2008-10-16, 18:54
Medlem
Pubertals avatar
Han reste runt med Ted Åström under sjuttiotalet. Sen blev han ett med
Sverige under tidiga åttiotalet då han var programledare för något som hette
Crome 22. Sen tog han tydligen ett sabbatsår och arbetade på Skansen. Och nu är han med i TV.
Citera
2008-10-16, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ParvixII
Finns ett par inlägg om honom i "Tråden om bortglömda föredettingar" också (den som använder sökfunktionen skall finna):

https://www.flashback.org/showthread.php?t=140165

Jo, jag misstänkte att han var med där Men jag tycker ju inte riktigt att man är en föredetting om man gått vidare inom en annan bransch och där blivit än mer framgångsrik. Jag tycker även att det är intressant att jämföra honom och Leila K, som vad jag förstår hängde i samma kretsar, och vilken skillnad det är mellan dem. Den ena framgångsrik (om än inte inom nöjesbranschen), den andra en hemlös pundare. Svårt att veta varför det ibland går så dåligt för vissa och andra klarar sig bättre. Jag antar att det har med personlighet att göra och vad man har för stöd från familjen.
Citera
2008-10-16, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pubertal
Han reste runt med Ted Åström under sjuttiotalet. Sen blev han ett med Sverige under tidiga åttiotalet då han var programledare för något som hette Crome 22. Sen tog han tydligen ett sabbatsår och arbetade på Skansen. Och nu är han med i TV.

Eh, va?
Citera
2009-01-08, 20:23
Medlem
kristibruds avatar
Enligt uppgift förser XLNT medlemmar i OG med diverse produkter. Min gissning (OBS gissar bara) är att Henemark är med på ett hörn. Kopplingar till afrikas sydspets - Kapstaden - och Liam Norberg förekommer också i den här soppan. Återkommer med mer när jag känner att det är hållbart....
Citera
2009-01-09, 10:38
Medlem
MassiveBs avatar
Haha! XLNT Marc? Clownen som gick på AIK-hammarby derbyn iklädd i en minimal hammarbytröja?
Citera
2009-01-09, 10:54
Medlem
Green Eyed Joes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Snyltar på bättre bemedlade. En wannabe av värsta sort. Har aldrig såvitt jag vet haft en anställning. Drogproblem - svar JA. En bra handler i utställningssammanhang - hundar. I övrigt; bisexuell, nedsatt fattningsförmåga, mindervärdeskomplex - yada yada.... killen är för fan halvnigger. I say no more.

VAD exakt menar du? fattningsförmåga? Mindervärdeskomplex? Lär dig svenska, rasse, innan du hoppar på halvbruna, hunduppfödande, bögiga knarkare!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in