Haha fyfan vilken tråd! Låter som något jag skulle kunna skriva en dag på tjack AT lite halvseriöst men för stunden seriöst xD
Har haft liknande ideer fast aldrig helt seriöst, allt suger bara å e problem, vore en lättnad att dö och slippa allt. Om man lika gärna ska dö kan man ju bara knarka järnet ett tag innan (6 månader i detta fall). Så jag förstår precis hur han tänker, varför han inte vill dö direkt.
Varför skjuta sej när man kan knarka brutalt å sen dö smärtfritt?

Jag skulle nog köra på att råna alla kranar man hade på ett par dagar på massiva mängder och sedan flytta LÅÅNGT.
Eftersom man ändå ska dö kan man ju råna dom alla
Införskaffningslistan skulle vara typ: E, benzo, morfin heroin weed och annat random kranen har.
Eftersom det ska ta 6 månader kan man ju börja med att vara fett Ead hela tiden å kanske knapra lite benzo då och då, när det börjar suga att vara Ead är det bara att inta massiva mängder av benzo, käkar jag 3 xanor 2g så vaknar jag upp dagen efter utan ett enda minne av min tripp. Vafan man kan ju bara bunkra upp med tusentals benzo och käka 3 st och vänta.
För mej garanterar jag (av liknande erfarenhet) att har du en mängd benzo och äter 3, så vaknar du upp och allt är slut utan ett enda minne av 8 dagar.
så, 10 000 xanor, ät 5, vänta. Skulle vara helt väck tills det va slut och med dessa mängder är det osannolikt att man gör något vettigt alls, möjligt att man tar livet av sej utan att ens veta om det