• 7
  • 8
2008-10-07, 04:32
Medlem
Swamp eller lsd, ett varmt land med djungel o den längsta djungelvandringen...

Förr eller senare lär man ju slå ihjäl sig eller bli uppäten typ..

Kan funka för tidsramen.
Citera
2008-10-07, 05:02
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Sätt dig uppe på en klippa och käka tramadol varje kväll. Börja med låga doser men bli torsk och käka för mycket, ungefär ett halvår brukar det ta till första överdosen och krampanfallet, men du ramlar bara rakt ner och dör när det inträffar. Ingen smärta alls i sex månader och sedan går det snabbt!
Citera
2008-10-07, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret
Jag drack en kvarting rent på typ 45minuter för några helger sedan och dog inte. Dock så blev jag otroligt full och däckade.
En kille jag kände som ung drog ett kvarter i bongen (tratt och slang) m.a.o ca 2-5 sek.Han dog inte av det..dock däcka han rätt rejält och snabbt och spydde ur sig skiten.

I övrigt jävligt tragisk tråd,hoppas trådskaparen söker hjälp,får det och mår bättre snart.
Citera
2008-10-07, 20:20
Medlem
Pledianss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffer
Haha fyfan vilken tråd! Låter som något jag skulle kunna skriva en dag på tjack AT lite halvseriöst men för stunden seriöst xD

Har haft liknande ideer fast aldrig helt seriöst, allt suger bara å e problem, vore en lättnad att dö och slippa allt. Om man lika gärna ska dö kan man ju bara knarka järnet ett tag innan (6 månader i detta fall). Så jag förstår precis hur han tänker, varför han inte vill dö direkt.

Varför skjuta sej när man kan knarka brutalt å sen dö smärtfritt?
Jag skulle nog köra på att råna alla kranar man hade på ett par dagar på massiva mängder och sedan flytta LÅÅNGT.
Eftersom man ändå ska dö kan man ju råna dom alla

Införskaffningslistan skulle vara typ: E, benzo, morfin heroin weed och annat random kranen har.

Eftersom det ska ta 6 månader kan man ju börja med att vara fett Ead hela tiden å kanske knapra lite benzo då och då, när det börjar suga att vara Ead är det bara att inta massiva mängder av benzo, käkar jag 3 xanor 2g så vaknar jag upp dagen efter utan ett enda minne av min tripp. Vafan man kan ju bara bunkra upp med tusentals benzo och käka 3 st och vänta.

För mej garanterar jag (av liknande erfarenhet) att har du en mängd benzo och äter 3, så vaknar du upp och allt är slut utan ett enda minne av 8 dagar.

så, 10 000 xanor, ät 5, vänta. Skulle vara helt väck tills det va slut och med dessa mängder är det osannolikt att man gör något vettigt alls, möjligt att man tar livet av sej utan att ens veta om det
Jo jag kan tänka mig ett och annat tillstånd man kan befinna sig i då startandet av en sådan tråd känns som en bra framtidsplan! Inleda en sådan period skall man dock med en massiv dos LSD. Efter att man landat kommer all benzo vara välkommet till att döva ner all ångest alt psykos man dragit på sig. Eller så får trippen en att vilja fixa till livet istället för att dö. Så har man en jävla massa knark att sälja och bli rik på som en början!
Citera
2008-10-08, 04:39
Medlem
har alldrig tagit eller kommer alldrig ta horse.. men jag ha hört att det ska va skönt at omna in på att dö på... kanske boror på man nissbrukat heroin iof anars kanske det blir en läskig upplevelse ist?? vet inte... ja hade iaf sökt upp potenta piller+alkohol med en påse pver huvudet med gmmoband å väntat tills ja däckat å släppt på gummibandet så påsen sluter sig runt huvudet... tack för kaffet
Citera
2008-10-08, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -xXx-
har alldrig tagit eller kommer alldrig ta horse.. men jag ha hört att det ska va skönt at omna in på att dö på... kanske boror på man nissbrukat heroin iof anars kanske det blir en läskig upplevelse ist?? vet inte... ja hade iaf sökt upp potenta piller+alkohol med en påse pver huvudet med gmmoband å väntat tills ja däckat å släppt på gummibandet så påsen sluter sig runt huvudet... tack för kaffet
Edit...oj va bra man stavar med vallar å lite bira
Citera
2008-10-08, 10:15
Medlem
mqas avatar
Det sägs att heroin är det trevligaste sättet att dö på.
Citera
2008-10-08, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Det sägs att heroin är det trevligaste sättet att dö på.
Mjo, då får man se till att ta i ordentligt bara, för en "nära döden" dos på jonk är inte skönt någonstans. Jag skulle satsa på att blanda in rejäla mängder benso, och så lite alkohol på det, och sen slå i sig en stor fix, så sover man nog ganska gott sen .
Citera
2008-10-08, 14:51
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll
Mjo, då får man se till att ta i ordentligt bara, för en "nära döden" dos på jonk är inte skönt någonstans. Jag skulle satsa på att blanda in rejäla mängder benso, och så lite alkohol på det, och sen slå i sig en stor fix, så sover man nog ganska gott sen .

Det där tror jag är THE death.
Citera
2008-10-19, 10:19
Medlem
apocalypzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsbäret
Jag drack en kvarting rent på typ 45minuter för några helger sedan och dog inte. Dock så blev jag otroligt full och däckade.
Håller med här.. en vuxen människa dör inte av en kvarting vodka, verkligen inte!
Citera
2008-10-19, 11:53
Medlem
Jean Claudes avatar
Som tidigare sagt i tråden så tycker jag det låter hemskt tragiskt att vilja ta sitt liv och dessutom vilja dra ut på det i 6 månaders tid.

Vad jag skulle göra, när jag drar mig till minnes de stunder jag själv haft tankar på att ta mitt liv, vore att ta dessa 6 månader och ordna upp alla ogjorda saker såsom se till mina synder och skulder här i livet, ge det man tagit och se till att nära och kära mår bra. Alltså anstränga sig jävligt hårt för att balansera upp allting som inte är i balans. Troligen kommer man efter det inte längre vilja ta sitt liv men om så vore. Ta en överdos heroin som avslutning på en eller ett par veckors hårt benzointag. Du kommer i så fall att, efter att ha rätat till och förhoppningsvis hjälpt en del närstående till bättre mående, att må hur bra som helst de sista veckorna och till slut inte bry dig om dina närstående eller dig själv längre och på så sätt kunna ta ditt liv med välbehag.

Detta är dock hemskt att göra och jag rekommenderar det inte men är det så att du verkligen bestämt dig, ja.. då är det väl lika bra att göra det på bästa sätt.

Vill du dock ha tips om vad jag personligen tycker att du bör göra, läs vidare, annars inte.

Sök hjälp. Finns bra terapeuter som kan hjälpa dig även om det kanske tar längre tid än 6 månader så kommer du att kunna bli lycklig och göra allt ovanstående, inklusive göra dig själv lycklig, utan att ta livet av dig.

Det sista stycket jag skrev tycker jag är det viktigaste i mitt inlägg, förutom denna mening.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in