2008-07-20, 20:52
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iAnthraX
Retard
Heehee... har ni sett kommentarerna till klippet på Youtube då?
Citera
2008-07-20, 23:09
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fizzle
Förstår verkligen ingenting vad som skulle kunna anses som roligt av vad han säger.

Ja, han är nog den sämsta "komikern" (självutnämd kanske) i historien.

Usch, vad pinsamt att se...jag klarade knappt att se klart det korta klippet.

Jag vet inte heller om vi kan prata om komiker i detta fallet. Som fizzle skriver, han är ju självutnämnd komiker. Vem pratar om honom som en komiker utom han själv (och kanske hans mamma)? En komiker för mig har förmågan att vara rolig vilket denna killen totalt saknar. Nej, komiker är han inte men vad vi ska kalla honom vet jag inte. "Komikerwannabeen" kanske...fast ordet inte finns...men hade det funnits tror jag att Kim Solmans ansikte skulle finnas vid sidan om som förklaring
Citera
2008-07-20, 23:20
Medlem
Futurums avatar
He he
Riktigt skrattretande det här...
Sättet han går runt på är det mest löjeväckande tycker jag

Futurum
Citera
2008-07-21, 00:40
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Nej, komiker är han inte men vad vi ska kalla honom vet jag inte.

Jag vet! "Sorkslagningsassistent på Gröna Lund!"

Om några år kanske han har jobbat sig uppåt i hierarkin ordentligt och får äran att stå i något av lottstånden!
Citera
2008-07-21, 00:44
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Jag vet! "Sorkslagningsassistent på Gröna Lund!"

Om några år kanske han har jobbat sig uppåt i hierarkin ordentligt och får äran att stå i något av lottstånden!

Där har vi det
Lottstånden oooohhh...kanske ett "vinst varje gång"-stånd tom.

Vi vet ju vem som (INTE) drar standupen på Gröna Lunds personalfester
Citera
2008-07-21, 00:52
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Där har vi det
Lottstånden oooohhh...kanske ett "vinst varje gång"-stånd tom.

Vi vet ju vem som (INTE) drar standupen på Gröna Lunds personalfester
Du, jag kom faktiskt på ett ännu bättre framtida yrke för honom på Grönan, men iof så kanske det är lite för kvalificerat för herr Solmans kompetensområde. Det skulle nämligen vara som kypare på Tyrolen eller någon annan sunkig restaurang i området, eftersom Solman uppenbarligen inte har något problem med att springa fram och tillbaka som en skållad råtta inför en massa människor och "servera" dem ruttenheter.

Sen om gästerna tjafsar eller skulle vara missnöjda så kan han ju alltid försöka muntra upp stämningen lite grand med lite av sin "intellektuella humor".
Citera
2008-07-21, 00:57
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Du, jag kom faktiskt på ett ännu bättre framtida yrke för honom på Grönan, men iof så kanske det är lite för kvalificerat för herr Solmans kompetensområde. Det skulle nämligen vara som kypare på Tyrolen eller någon annan sunkig restaurang i området, eftersom Solman uppenbarligen inte har något problem med att springa fram och tillbaka som en skållad råtta inför en massa människor och "servera" dem ruttenheter.

Sen om gästerna tjafsar eller skulle vara missnöjda så kan han ju alltid försöka muntra upp stämningen lite grand med lite av sin "intellektuella humor".

Hahaha...vilken mardröm. Du betalar dyra pengar på en restaurang och den där snubben kommer in och drar ett skämt om menyn, typ drar hela på rim eller nått. Sen när maten blivit serverad med ännu ett kass skämt så smakar den superilla å du måste klaga...å då tar den där killen å drar ännu mer "kuliga" skämt. Jag hade slängt tallriken i huvudet på honom och begärt att han betalat mig för sveda och värk

Hade han börjat snacka om "intellektuell humor" hade jag ju iof börjat skratta. Det är ju det enda skämt han lyckas med. Att den där humorn skulle vara intellektuell är ju faktiskt ett rätt kul skämt...
Senast redigerad av BettyBoop80 2008-07-21 kl. 01:00.
Citera
2008-07-21, 01:58
Medlem
hultass avatar
Denna killen är verkligen killen som har allt, så jävla rolig!
Citera
2008-07-21, 09:07
Medlem
Futurums avatar
Killen verkar hyfsat självgod också...

Kim Solman
Ålder: 22 år
Talang: Stand up comedy
Hemort: Stockholm
Förebild: Jag är min egen idol.

http://www.tv4.se/1.394109/2008/04/25/har_ar_alla_talanger_fran_umea

Mvh
Futurum
Citera
2008-07-21, 19:38
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hultas
NOT!
Citera
2008-07-21, 19:46
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Futurum
Killen verkar hyfsat självgod också...

Kim Solman
Ålder: 22 år
Talang: Stand up comedy
Hemort: Stockholm
Förebild: Jag är min egen idol.

http://www.tv4.se/1.394109/2008/04/25/har_ar_alla_talanger_fran_umea

Mvh
Futurum
Det roliga är att det alltid är de mest misslyckade personerna som tror högst om sig själv. David Hasselhoff till exempel, en misslyckad, avdankad TV-stjärna som tror sig vara hela världens största idol. Janec Friberg hade höga tankar om sig själv innan han skämde ut sig kapitalt i "Moviestar" och "Idol". Listan kan nog göras väldigt lång.
Citera
2008-07-21, 19:51
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hultas

Hej Kim! Hur är läget på Grönan??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in