2008-07-13, 00:11
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Om du erbjudit bilder så är det klart att han lyder *ironi*

Aha, är det så man gör? Har bara visat bilder i bildtråden, men det kanske räckte

Men tillbaka till topic: Jag tyckte han var en bra moderator och vill ha tillbaka honom Och jag ansluter mig till de som undrar varför det inte finns en tråd där det skrivs in när en moderator avgår.
2008-07-13, 00:26
Bannlyst
Nä, som jag antydde tidigare i tråden.. Du kan inte bara dra, Tjaboooo.. No walking quietly into the night.. Först avtackning, tårta osv, Hehe. Visst, det känns överdrivet, men du måste avrunda på något vis här, posta en rimlig förklaring. Skriv att du flyttat med din tjej o väntar tillökn, brukar själv köra med den, minimerar ju svaren till "grattis..tack för.." osv.
2008-07-13, 00:43
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grinig
Nä, som jag antydde tidigare i tråden.. Du kan inte bara dra, Tjaboooo.. No walking quietly into the night.. Först avtackning, tårta osv, Hehe. Visst, det känns överdrivet, men du måste avrunda på något vis här, posta en rimlig förklaring. Skriv att du flyttat med din tjej o väntar tillökn, brukar själv köra med den, minimerar ju svaren till "grattis..tack för.." osv.

Just det, och ballonger.. Avtackning, tårta och ballonger ska det vara
2008-07-13, 01:08
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Men sådär kan man ju inte göra...men ok, du var en bra mod.

Lycka till vad du än gör i fortsättningen.
2008-07-13, 09:10
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
En sak som var bra var att i hans signatur stod det vilka forum han modererade vilket var bra för mig som inte har koll på moddarna och som jag anser att alla moddar borde ta efter

Hmm...undrar vem det var som började med det?
2008-07-13, 09:50
Medlem
LadyTieras avatar
pm fungerar.

tråd låst.

Moderator
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto