2008-07-12, 22:28
Medlem
tfvbhy9,82s avatar
Varför detta? Tyckte han var grym som mod. Kunde dessutom massor om allt möjligt och syntes överallt.
2008-07-12, 22:29
Medlem
Coke54s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tfvbhy9,82
Varför detta? Tyckte han var grym som mod. Kunde dessutom massor om allt möjligt och syntes överallt.

funkar inte PM funktionen längre?
2008-07-12, 22:31
Medlem
båtflyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coke54
Tydligen inte!
2008-07-12, 22:33
Medlem
Coke54s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av båtflykting
Tydligen inte!

skumt nog så har jag fått 4 pm inom loppet av de sista ~10 minuterna.
2008-07-12, 22:33
Medlem
R.Rs avatar
Såna här gånger önskar man att en tråd där avgående mods rapporterades in fanns. Kan man annonsera ut modsen kan man väl även annonsera när de avgår. Vet att det här varit på diskussion tidigare men att mods/admin av någon anledning kom fram till att det inte skulle göras. Synd tycker jag.
2008-07-12, 22:35
Medlem
tfvbhy9,82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coke54

Du verkar enligt egen utsago fått massa PM så den fungerar nog. Vad nu det hade med topic att göra.

Tänkte att det kunde vara av allmänt intresse varför han inte är mod längre, det är nog fler än jag som undrar men kanske inte sett det ännu.
2008-07-12, 22:35
Medlem
Mandic!s avatar
Tråkigt, gillade honom!
2008-07-12, 22:37
Medlem
Kämpendahls avatar
Tjaboo var en bra och trevlig moderator, men moderatorer kommer och går (bortsett från några som hängt med sedan Hedenhös tid). Att vara moderator är ett uppdrag man har på fritiden och även, hör och häpna, moderatorer är helt vanliga människor, många med jobb och familj etc. Att då ägna en till ett par timmar åt moderering varje dag, och sedan ska man helst hinna debattera lite också (vilket är anledningen till att man är på Flashback) och hinna med sitt privatliv, så är det inte svårt att förstå att många moderatorer behöver vila upp sig lite.

Men det är alltid tråkigt när bra moderatorer drar
2008-07-12, 22:45
Medlem
Coke54s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tfvbhy9,82
Du verkar enligt egen utsago fått massa PM så den fungerar nog. Vad nu det hade med topic att göra.

Tänkte att det kunde vara av allmänt intresse varför han inte är mod längre, det är nog fler än jag som undrar men kanske inte sett det ännu.

Eftersom det är klart nu att PM funktionen funkar tycker jag att du skickar ett PM till honom och frågar.
sen efter det så skapar du en tråd med lite info för folket som är intresserade
ja, jag vet att jag har en kass attityd just ju. men solen går upp imorgon också. så lev med det
2008-07-12, 22:48
Bannlyst
Man ska inte kunna dra bara, inte efter flera år och tiotusentals timmar och dito modererade inlägg. Det tarvar någon slags förklaring, tjaboooo
2008-07-12, 22:50
Medlem
mcnuggets avatar
Jag gillade inte Tjaboooo, så jag gillar detta. Detta på grund av att han gav mej varnigar och raderade inlägg lite väl ofta.

Edit. Om Tjaboooo hade varit moderator nu hade han varnat mej för detta och även raderat detta inlägg.
2008-07-12, 22:57
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcnugget
Jag gillade inte Tjaboooo, så jag gillar detta. Detta på grund av att han gav mej varnigar och raderade inlägg lite väl ofta.

Edit. Om Tjaboooo hade varit moderator nu hade han varnat mej för detta och även raderat detta inlägg.
Men så bra då! För troligen kommer det en ersättare till Tjaboooo som fullständigt skiter i att folk inte följer reglerna och låter dem härja precis som de vill, eller?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in