• 1
  • 2
2022-11-23, 23:44
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slavaswe
HAHA! Såg på hans instagram att han flög privatjet till Istanbul för att spela och tjäna 20k typ, undrar vem han suger av för den, tror Erika var med också.

Lastbilschaffis var ett milt uttryck för hans utseende

Jag undrar vem bokar ens idioten. Han ser ut som skit och kan inte spela. Erika har ju tappat det helt denna gång. Hon må också vara nedgången men har ändå haft viss nivå gällande pojkvänner. Detta är helt obegripligt.
Citera
2022-11-24, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Jag undrar vem bokar ens idioten. Han ser ut som skit och kan inte spela. Erika har ju tappat det helt denna gång. Hon må också vara nedgången men har ändå haft viss nivå gällande pojkvänner. Detta är helt obegripligt.

Håller med till hundra procent, såg han spela på Nosh and chow för några månader sen, han var så jävla påtänd att 1 av 2 övergånger lät förjävligt och i otakt, sen är han ruskigt spritfet med ovårdat långt äckligt hår. Fatta att det är de Erika har äver sig i missionären.... Bättre kan hon.
Citera
2022-11-24, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall

Dom båda är just nu i paris på romantiskt semester, hon ser ut som ett crackluder och han bara fet.

Han spelar på någon avdankad klubb och fick 20 tusen i gage...
Citera
2022-11-24, 10:02
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Är hon narkoman och ihop med en babbe?
Citera
2022-12-28, 02:43
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Är hon narkoman och ihop med en babbe?

Han är väl inte nån babbe? Sebastian ser dock fet och otränad ut. Erika finns mycket säga om men konstigt t.o.m. hon ens tar i honom med tång.
Citera
2023-07-30, 14:44
Medlem
Treschows avatar
Hur går det för Erika? Är hon fortfarande tillsammans med Sebjak? Näsan nere i det vita guldet och skulder? Ingenting nytt under solen förutom byte av män. En trasig själ, detta.
Citera
2023-10-19, 22:48
Medlem
Såg hennes story på Instagram för ca 10 minuter där hon var topless och låg i en säng. Såg klippet, skulle gå tillbaka och ta ett skärmklipp. Men då var klippet borta! Någon som också såg och hann skärmdumpa?
Citera
2024-04-30, 03:52
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperMac69
Såg hennes story på Instagram för ca 10 minuter där hon var topless och låg i en säng. Såg klippet, skulle gå tillbaka och ta ett skärmklipp. Men då var klippet borta! Någon som också såg och hann skärmdumpa?

Tyvärr inte. Däremot kommmer jag ihåg när hon låg i badkaret och pullande sig själv för 5-6 år sedan. Riktig het och snygg men det klippet låg heller inte uppe länge. Tror iofs det var Snapchat. Hon får väl notiser vid skärmdumpar och vaknade till liv. Helt oroligt hon aldrig blir vuxen har väl forfarande inget jobb och hela tiden umgås med idioter.
Citera
2024-08-17, 10:49
Medlem
Är det ingen som har bilder på henne?
Citera
2025-02-08, 19:34
Medlem
Tortellis avatar
Den här tjejen har hon flyttat utomlands? Jag hittar henne inte skriven någonstans. Jag såg henne för 2år sedan och jäkla vad smal hon var..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in