Yoker&Sano
Helt klart värt å se, inget nytt men inget bottennapp direkt.
Kanske lite pinsamt att visa aggro mot några paddellirare, men att köra på sånt paddel-fönster är jävligt bra för ytan passar till både tags o pjäser.
När det dras stora utsidor på spårvagnen (klippet börjar felvänt först) är ett jävla drömscenario, svinbra filmat cinematografiskt sett, ett sjukt coolt djup och vacker brytning mellan blått/grönt/grått samt speglingen ifrån spårvagnsfönstrena.
Senast redigerad av grekkoz1 2023-07-17 kl. 15:13.
Hehe, jadu, vad ska man säga egentligen. Kul med nytt material såklart, men fan vad töntigt det blir när han ska gå runt och hota folk, gestikulerar, för att sedan tagga därifrån.
Kul med lite action! Bra kvalitet. Förstår verkligen inte varför man ska ha en sådan trist attityd dock. Pinsamt, jag menar åka förbi polishuset och peka finger. Vad fan är det ens? Är man 7 år känns det säkert väldigt coolt och rebelliskt dock.
Senast redigerad av Schnyggve 2023-07-23 kl. 06:42.
Jadu, detta var ju jobbigt att se minst sagt.
Pga att FY tydligen var yrkeskrimminela förut, HAHA! så ger inte det en rätt att tjafsa sådär. Jag har faktiskt hakan i marken . Sano är väl han ungen från spaqs crew? Det kanske är någon annan?
Men men, kul med tags men minus på att göra sig och graffiti till åtlöje. Var detta kanske deras polare som dom tjafsar med? Robinson robban style.
Tyckte Yoker filmen var rolig, ganska hetsigt och tycker det är för lite action filmer som läggs ut I stockholm, de flesta filmerna som släpps är tråkiga tågmålar filmer som rullar panel efter panel utan något annat. Blir ganska långtråkigt tycker jag, mera bombing filmer! Sen så är Yoker ganska pinsam kille med flera barn som går på koks och tycker han är allan ballan för han är med i FY, kan inte måla för fem öre och hans handstyle är medioker om man kollar i det stora loppet. Bättre writers finns men kul att det släpps något sånt oavsett.
Vet någon vad som hände med Hallucinations? Har för mig att jag såg ett release datum och någon som tog en bild på preview visning för gamla rävar men sen har man inte hört något.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!