2023-07-17, 15:03
Medlem
grekkoz1s avatar
Yoker&Sano
Helt klart värt å se, inget nytt men inget bottennapp direkt.
Kanske lite pinsamt att visa aggro mot några paddellirare, men att köra på sånt paddel-fönster är jävligt bra för ytan passar till både tags o pjäser.
När det dras stora utsidor på spårvagnen (klippet börjar felvänt först) är ett jävla drömscenario, svinbra filmat cinematografiskt sett, ett sjukt coolt djup och vacker brytning mellan blått/grönt/grått samt speglingen ifrån spårvagnsfönstrena.
Senast redigerad av grekkoz1 2023-07-17 kl. 15:13.
Citera
2023-07-18, 02:07
Medlem
grekkoz1s avatar
Lite passivt glädjande fröjdfullhet så här på natten:
C30 Tunnelbana 2353 vid Årstadal.

https://www.youtube.com/watch?v=kKDKF1wVhsg
Citera
2023-07-23, 06:40
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Hehe, jadu, vad ska man säga egentligen. Kul med nytt material såklart, men fan vad töntigt det blir när han ska gå runt och hota folk, gestikulerar, för att sedan tagga därifrån.

https://www.youtube.com/watch?v=S931SkhLKZs

Kul med lite action! Bra kvalitet. Förstår verkligen inte varför man ska ha en sådan trist attityd dock. Pinsamt, jag menar åka förbi polishuset och peka finger. Vad fan är det ens? Är man 7 år känns det säkert väldigt coolt och rebelliskt dock.
Senast redigerad av Schnyggve 2023-07-23 kl. 06:42.
Citera
2023-07-24, 07:43
Jadu, detta var ju jobbigt att se minst sagt.
Pga att FY tydligen var yrkeskrimminela förut, HAHA! så ger inte det en rätt att tjafsa sådär. Jag har faktiskt hakan i marken . Sano är väl han ungen från spaqs crew? Det kanske är någon annan?
Men men, kul med tags men minus på att göra sig och graffiti till åtlöje. Var detta kanske deras polare som dom tjafsar med? Robinson robban style.

Tråkigt
Citera
2023-07-24, 12:34
Medlem
Tyckte Yoker filmen var rolig, ganska hetsigt och tycker det är för lite action filmer som läggs ut I stockholm, de flesta filmerna som släpps är tråkiga tågmålar filmer som rullar panel efter panel utan något annat. Blir ganska långtråkigt tycker jag, mera bombing filmer! Sen så är Yoker ganska pinsam kille med flera barn som går på koks och tycker han är allan ballan för han är med i FY, kan inte måla för fem öre och hans handstyle är medioker om man kollar i det stora loppet. Bättre writers finns men kul att det släpps något sånt oavsett.
Citera
2023-07-27, 22:38
Medlem
Fourtwosixs avatar
Spiritual Letters av Paradox Paradise.

Bra actions som nästan gör det värt att lyssna och kolla sig igenom allt det edgelord-spirituella snacket.

https://youtu.be/ZolljT7eTSc
Senast redigerad av Fourtwosix 2023-07-27 kl. 22:41.
Citera
2023-07-31, 20:28
Medlem
Neuschwansteins avatar
Vet någon vad som hände med Hallucinations? Har för mig att jag såg ett release datum och någon som tog en bild på preview visning för gamla rävar men sen har man inte hört något.
Citera
2023-07-31, 22:29
Medlem
pyro860s avatar
FY Crew gör reklam för "Shut Down Stockholm" på sin Instagram. Kul om det blir en ny svensk film snart. Varit väldigt dött på den fronten på sistone
Citera
2023-08-01, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
FY Crew gör reklam för "Shut Down Stockholm" på sin Instagram. Kul om det blir en ny svensk film snart. Varit väldigt dött på den fronten på sistone
Skulle tippa på att det är en 10 minuters film med några fula panels typ. Vilka är ens bra i FY längre och kör?
Citera
2023-08-01, 17:40
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5electa
Skulle tippa på att det är en 10 minuters film med några fula panels typ. Vilka är ens bra i FY längre och kör?

Kan du inte skriva det till dom på insta? se vad som händer
Citera
2023-08-02, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Kan du inte skriva det till dom på insta? se vad som händer
aa bror jag skrev och ska lira bomba hammarbyhöjden med Yoker IMORGON!!!!
Citera
2023-08-02, 18:22
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5electa
Släppt nu. Va lite längre än du trodde. Bams och Ligisds grejer va det som stack ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in