2020-04-09, 21:59
Medlem
Hej allihopa,

Hoppas ni har en trevlig påsk framför er! Jag är ivrigt på jakt efter en gammal VHS-film vid namn "Image Movers" från cirka 2000. Det är en film med uteslutande fokus på banantågen från Holland som innehåller sjukt mycket feta panels och ett helt magiskt soundtrack.

Crews som medverkade var bland annat BTP, AOD, DID, EVK, SMD m.fl. och karakteristiskt för filmen var att introt bestod utav en scen där någon gjorde en stor panel på dubbeldäckaren (körde just en Image Movers) med svart fyll, röda lines, gråa highlights och vita seconds.

Jag hade denna skönhet på VHS förr, men kassetten är dessvärre borta. Vet att det låg uppe en ripp på "video.google.com" förr i tiden, och har såklart googlat frenetiskt och sett att den har legat uppe på Youtube tidigare men är numera borttagen.

Så, ni som sitter på nedladdade gamla torrentpaket och liknande, är det någon extremt vänlig själ som sitter och ruvar på denna skönhet och skulle kunna dela med sig av den? Youtube eller nedladdningslänk spelar mig ingen roll - blir extremt glad oavsett!

Tusen tack på förhand!
Citera
2020-04-10, 21:54
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kockumskuken
Hej allihopa,

Hoppas ni har en trevlig påsk framför er! Jag är ivrigt på jakt efter en gammal VHS-film vid namn "Image Movers" från cirka 2000. Det är en film med uteslutande fokus på banantågen från Holland som innehåller sjukt mycket feta panels och ett helt magiskt soundtrack.

Crews som medverkade var bland annat BTP, AOD, DID, EVK, SMD m.fl. och karakteristiskt för filmen var att introt bestod utav en scen där någon gjorde en stor panel på dubbeldäckaren (körde just en Image Movers) med svart fyll, röda lines, gråa highlights och vita seconds.

Jag hade denna skönhet på VHS förr, men kassetten är dessvärre borta. Vet att det låg uppe en ripp på "video.google.com" förr i tiden, och har såklart googlat frenetiskt och sett att den har legat uppe på Youtube tidigare men är numera borttagen.

Så, ni som sitter på nedladdade gamla torrentpaket och liknande, är det någon extremt vänlig själ som sitter och ruvar på denna skönhet och skulle kunna dela med sig av den? Youtube eller nedladdningslänk spelar mig ingen roll - blir extremt glad oavsett!

Tusen tack på förhand!

AOD har ju ett konto på Instagram som är rätt aktivt. @aod_crew . Kolla med dem
Citera
2020-04-29, 10:38
Medlem
Eftersöker en film som jag tror släpptes i samband med F-UPS rullen "straight from the north". Filmen kom från Göteborg och var gjord av F-UPS och bestod av gamla spårvagnsklipp från typ 2003. Mycket ZOOM och Scuba. Någon som har länk? Den fanns på youtube förr men hittar inte längre
Citera
2020-04-29, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligskiteller
Eftersöker en film som jag tror släpptes i samband med F-UPS rullen "straight from the north". Filmen kom från Göteborg och var gjord av F-UPS och bestod av gamla spårvagnsklipp från typ 2003. Mycket ZOOM och Scuba. Någon som har länk? Den fanns på youtube förr men hittar inte längre

https://www.youtube.com/watch?v=BEB83A5J76g

Den?
Citera
2020-04-29, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hufkur
https://www.youtube.com/watch?v=BEB83A5J76g

Den?

Yes den. Tack, grymt!
Citera
2020-05-09, 05:09
Medlem
Söker ännu en film med göteborgsmålare, det är en film jag tror HNC har gjort när dom reser runt i sverige och målar. Weone är bland annat med, någon som vet vilken jag menar?
Citera
2020-05-22, 17:33
Medlem
Söker kör baah om någon har den
Citera
2020-05-23, 20:03
Medlem
pyro860s avatar
Ska finnas en rulle som heter Big City Life. Någon som vet något om den?

Sen Assassins Of The Concrete har jag velat se i många herrans år. Går det att hitta den någonstanns?
Citera
2020-05-24, 13:19
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jawo94
Söker kör baah om någon har den
Har letat som en galning efter hela filmen. Hittade avsnitt 2 på yt men inga andra. Saknar den, var en av mina favoriter.
Citera
2020-06-23, 00:50
Medlem
StayTrippys avatar
Har för mig att de ska finnas en film dedikerad till VEM (Rest in peace)! Har jag fel eller sitter någon på rullen?
Citera
2020-06-25, 00:58
Medlem
Fabolouseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StayTrippy
Har för mig att de ska finnas en film dedikerad till VEM (Rest in peace)! Har jag fel eller sitter någon på rullen?
Visst hette den något i stil med VEM 4 years forever ? Har letat men ej hittat den, har för mig att den låg på vimeo.
Citera
2020-07-26, 11:58
Medlem
RGE's senaste film:

https://www.youtube.com/watch?v=rAYteJuGM7c

Grabben I Yarden Brevid Kapitel 3:

https://www.youtube.com/watch?v=wwOSp3Of6Vw
Senast redigerad av misstanksam 2020-07-26 kl. 12:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in