Citat:
Ursprungligen postat av
victoryz
Stompdown är så jävla trist att se på. Tråkiga målningar och fula hiphoptöntar. Europeisk graffiti är verkligen betydligt mycket bättre än den nordamerikanska.
Håller också med till viss del. Nu brukar jag just inte tänka på vart ett foto kan vara taget, men många stilar "over there" är ju knepiga att relatera till. Men generellt tycker jag att vi på vår sida havet passerat dom forna läromästarna! Sen finns ju som alltid undantag för att bekräfta regeln/fördomen.
MSK gillar jag tex. Och ett par av killarna i SDK tycker jag kör bra grejer.
Vad personen som målat har för musiksmak eller klädstil är dock inget jag tar med i mina beräkningar.