Ingen (nästan) på flashback gillar wildstyle så du får nästan räkna med att få dissen när det är vad du länkar till.
Ah ok jag fattar och tackar för upplysningen! Då delar jag nästa klipp med följande varning:
Inga tåg, ingen streetbombing. Bara 2 bönder i en lammhage i sommras.
Känsliga tittare varnas för ev. "wildstyle"
Ah ok jag fattar och tackar för upplysningen! Då delar jag nästa klipp med följande varning:
Inga tåg, ingen streetbombing. Bara 2 bönder i en lammhage i sommras.
Känsliga tittare varnas för ev. "wildstyle"
Finns det några roliga bombingfilmer? Alltså filmer där man ser innerstadsbombning, gärna rå sådan, där moral och etik inte finns i syne. Känns inte som att jag har hittat någon sån film trots att jag letat.. Det närmsta jag hittat var väl i Wol2, när dom springer runt och röjer till en doe deer låt. Skulle uppskatta om någon kunde länka eller hänvisa mig till något sånt klipp <3
Någon som vet var det här är?
Blev sjukt sugen på att lägga en målning här, ser ju helt orört ut. helt slätt vägg och sen fota målningen och kunna få med när målningen speglar sig i vattnet. på fotot alltså hoppas att ni fattar
verkar oxå lugnt att måla här inte så stor risk för knas behövs bara gummistövlar