2015-04-14, 23:09
Medlem
hjarntvattads avatar
Tycker det är grymt att folk lägger upp filmer & tar tiden att göra dem, det är ju underhållning bara.
Alltså hela grejen med att filma när man målar tåg är fett omständlig, ett gäng extra moment att göra, samla ihop redigera och hela den grejen. Är fan credz att så många gör filmer.

Är fett att stockholm writers också har lagt en mer hobby nivå jämfört med de andra filmerna i höstas som känns lite väl professionella, den här känns lite närmare jorden och visar att alla kan, skitfett.
Citera
2015-04-15, 20:14
Medlem
Suicidalkittens avatar
Tagsandthrows bombing with Ligisd https://www.youtube.com/watch?v=WV8IEoFOn8I Rätt soft att dem kör wufc medlemmarna eftersom dem var lite av barndoms idolerna Men vad tycks då? Ser ju ut att komma en pt.2 snart också ju
Citera
2015-04-15, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suicidalkitten
Tagsandthrows bombing with Ligisd https://www.youtube.com/watch?v=WV8IEoFOn8I Rätt soft att dem kör wufc medlemmarna eftersom dem var lite av barndoms idolerna Men vad tycks då? Ser ju ut att komma en pt.2 snart också ju
Gud, äntligen kom ligisdvideon! Tack för att jag slapp vänta tills nästa gång jag går in på youtube

Edit; Skitgrym video faktiskt, tycker de två senaste har varit de bästa överlägset och hoppas på att de fortsätter vara såhär bra!
Senast redigerad av SwagYolo1337cool 2015-04-15 kl. 21:04.
Citera
2015-04-15, 21:45
Medlem
184s avatar
Citat:

Tung video!
Vet inte vad jag egentligen gillar så mycket med ligisd, han lägger ändå feta saker, men inte Sveriges fetaste. Syns tyvärr för lite i dagens filmproduktioner.
Jag gillar att han ändå håller det så ghetto och äkta. Hans stil e klockren. Fuck the system rakt igenom.

Han försöker inte vara den där duktiga uppstyrda shunnon med kontors jobb som har en udda hobby och gärna belyser sin succes i livet.

Han håller det helt enkelt äkta och enkelt. Rackhål i väskan, ett par cannor, några bira och en spliff.

Jag e nöjd. Bra film. Godnatt.
Citera
2015-04-15, 23:08
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Jävlar vad fet! Underbart!
Citera
2015-04-16, 19:35
Bannlyst
Citat:

Kungliga filmer med Uzi och nu Ligisd
Citera
2015-04-16, 20:05
Medlem
Fet video. Älskar hur han ba 'några hundra tusen än sen då' :P Tänk om man själv skulle kunna tänka så.. 100 papp i skadestånd skulle inte vara någon höjdare
Citera
2015-04-16, 20:48
Medlem
victoryzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomVetDenVet
Fet video. Älskar hur han ba 'några hundra tusen än sen då' :P Tänk om man själv skulle kunna tänka så.. 100 papp i skadestånd skulle inte vara någon höjdare

100 papp är inte särskilt mycket, kanske när man är tonåring
Citera
2015-04-16, 21:14
Medlem
Jag är ju kanske inte rik som du men 100 tusen är inget jag skulle kunna få till bara sådär
Citera
2015-04-17, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomVetDenVet
Jag är ju kanske inte rik som du men 100 tusen är inget jag skulle kunna få till bara sådär

Skit i och dega det bara, låt det lägga sig på hög...
Citera
2015-04-17, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Japp. Min åsikt är att all graffiti är bra graffiti.

Ganska tragiskt om man målar med inställningen att man ska bli "kings" över en stad.
Du är ju sjukt efterbliven. Vet du ens vad graffiti handlar om? Vem som helst kan måla mycket, konsten är att få det snyggt också.

Kvalité är lika viktigt som kvantitet.
Citera
2015-04-17, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casualer
Du är ju sjukt efterbliven. Vet du ens vad graffiti handlar om? Vem som helst kan måla mycket, konsten är att få det snyggt också.

Kvalité är lika viktigt som kvantitet.

För det första, nej vem som helst kan inte måla mycket, och för de andra, vem fan är du och bestämma vad graffiti handlar om?

Sånt jävla tönteri och sätta benämning på vad som e vad, alla har olika anledningar till att köra och är man så korkad att man inte kan nyansera det minsta och inse att saker är olika för alla så ja....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in