2015-04-13, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckcsg
Tror inte xds är ett crew, är väl bara Boss som skriver det, rätta mig om jag har fel ?

Ja det är väl ett one man "crew".
Citera
2015-04-13, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av njaexs
De kommer aldrig bli kings över någon när de bitar.

kanske inte men du kommer heller aldrig lyfta ditt feta arsle från data stolen! så dom knullar ju dig rätt i munnen tjabo. jag säger inte att dom är kings men uppenbarligen är dom det över dig iaf din jävla pajsare
Citera
2015-04-13, 16:00
Medlem
njaexss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollockks
kanske inte men du kommer heller aldrig lyfta ditt feta arsle från data stolen! så dom knullar ju dig rätt i munnen tjabo. jag säger inte att dom är kings men uppenbarligen är dom det över dig iaf din jävla pajsare

lulz
Citera
2015-04-13, 16:04
Medlem
Citat:

Citera
2015-04-13, 17:09
Medlem
mrkays avatar
Kul att det körs,men vänta lite med tågen!
Citera
2015-04-13, 19:16
Medlem
Sheiq1s avatar
Citat:

Ta en ritalin och lugna ner dig lite nu va.
Citera
2015-04-14, 09:10
Medlem
sericss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheiq1
Ta en ritalin och lugna ner dig lite nu va.

Han har ju rätt dock. Viktigare att det körs öht än att det är snyggt.. Och dom som inte tycker så har fel
Citera
2015-04-14, 11:27
Medlem
Raktuppianuzs avatar
Om man har attityden att man gör en film som man lägger ut på youtube efter att ha målat seriöst i kanske 2-3 år så är det något allvarligt fel.
Ledsen, men jag tycker inte att det är kul att det körs i det här fallet på grund av det.

Jag kan acceptera att man vill bli känd för en homogen skara med ungdomar (klottrare), det är helt okej. Men man måste förstå varför man publicerar en sån här film och det är inte för att det är "kul".
Med det sagt så är det ganska trist att klimatet i Stockholm ska bli hårdare, bara för att några kids ville bli kändisar ett litet tag.

Efter dessa kommer det ju vara några andra som filmar sig själva och lägger upp på nätet och så vidare ad infinitum.

"Kul att det filmas"
Citera
2015-04-14, 12:36
Medlem
Kastaflaskas avatar
Förstår inte varför alla flippar över filmerna? Några målar på tåg, filmar det och lägger upp det på internet. Inget nytt direkt. Dessutom har det alltid kommit filmer med varierande kvalité, inget nytt det heller. Ser inte vad som är en så big deal med just de här klippen? Jämför man t.ex. Kör Baah klippen med Wolume 2 eller Lila så är det ju en enorm kvalitétsskillnad även där.
Citera
2015-04-14, 12:42
Medlem
stilnorts avatar
Folket i kör baah är mkt äldre o sämre..
Citera
2015-04-14, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dyngraksnubbe
Så du skiter fullständigt i hur det ser ut? bara det körs?

Japp. Min åsikt är att all graffiti är bra graffiti.

Citat:
Ursprungligen postat av njaexs
De kommer aldrig bli kings över någon när de bitar.

Ganska tragiskt om man målar med inställningen att man ska bli "kings" över en stad.
Citera
2015-04-14, 13:43
Medlem
Raktuppianuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastaflaska
Förstår inte varför alla flippar över filmerna? Några målar på tåg, filmar det och lägger upp det på internet. Inget nytt direkt. Dessutom har det alltid kommit filmer med varierande kvalité, inget nytt det heller. Ser inte vad som är en så big deal med just de här klippen? Jämför man t.ex. Kör Baah klippen med Wolume 2 eller Lila så är det ju en enorm kvalitétsskillnad även där.

Folk blir nog mest arga på grund av avundsjuka faktiskt.

Mitt inlägg kanske kan misstolkas som ilska, men jag är inte arg överhuvudtaget!
Jag tycker bara generellt att trenden med att filma och lägga upp saker man gör är tråkig. Det gäller inte bara dessa filmer.
Senast redigerad av Raktuppianuz 2015-04-14 kl. 13:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in