Citat:
Ursprungligen postat av
DenSomVetDenVet
Tycker generellt sätt att filmerna är smulan för dyra många gånger. Sen är DVD kvalité inte ens värt att betala för. Plus att i princip allt i filmerna är olagligt material som te.x musiken och såklart skadegörelsen. Känns lite sådär att de vill att man ska punga ut 200 spänn för det. Är självklart glad över att de gör filmerna men graffen handlar väl ändå inte om att tjäna pengar.
Trots det vill du se den med ljud
Det är kul att samla och pengarna går ju till produktioner av fler filmer. Sen måste ju inte musiken vara olaglig alla gånger, DJ Andy proddade till både XTC och Lady In Red tillexempel, samma sak med Copenhagen Trains Vandal Tactics. Att det målas olagligt är mindre relevant - det är ju det du vill se. Det antar jag iallafall, annars är det i slutändan totalt meningslöst att se en graffitifilm som är inriktad på olagligt tågmålande.