2015-01-11, 00:20
  #3181
Medlem
PyramidTes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomVetDenVet
Frågar igen eftersom att jag verkligen inte hittar.. Någon som vet var man kan se Rolling Blackouts??
Kickass.to
Citera
2015-01-11, 06:27
  #3182
Medlem
VonBongs avatar
https://www.youtube.com/watch?v=i32y1mH-WTk

Lägger upp en gammal goding, som jag tror alla har sett här.
Citera
2015-01-11, 17:01
  #3183
Medlem
Fappy11s avatar
Nån som vet om det går att se på Commuter Madness 1 nånstans? Det är den enda svenska graff film jag inte har sett :/ Letat lite då och då i ett par år men den verkar inte finnas ute... Hoppas den dyker upp på youtube nån gång
Citera
2015-01-11, 21:10
  #3184
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fappy11
Nån som vet om det går att se på Commuter Madness 1 nånstans? Det är den enda svenska graff film jag inte har sett :/ Letat lite då och då i ett par år men den verkar inte finnas ute... Hoppas den dyker upp på youtube nån gång

Var såg du Assassins Of The Concrete då?

Oh well, CM1 har jag aldrig stött på på nätet faktiskt, bara några klipp på Youtube från filmmakaren. Tror den gjordes i ganska få ex?
Citera
2015-01-11, 21:30
  #3185
Medlem
Fappy11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Var såg du Assassins Of The Concrete då?

Oh well, CM1 har jag aldrig stött på på nätet faktiskt, bara några klipp på Youtube från filmmakaren. Tror den gjordes i ganska få ex?
Ja just det, glömde den, den hade jag också velat se :P Jo det är nog så, har också hört att det släpptes få ex.
Citera
2015-01-11, 23:38
  #3186
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomVetDenVet
Frågar igen eftersom att jag verkligen inte hittar.. Någon som vet var man kan se Rolling Blackouts??
Sök på: rolling blackouts 2014 torrent på GOOGLE.
Den finns på youtube, men där är ljudet bortplockat pga upphovsrättsbrott.
Citera
2015-01-11, 23:58
  #3187
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Sök på: rolling blackouts 2014 torrent på GOOGLE.
Den finns på youtube, men där är ljudet bortplockat pga upphovsrättsbrott.
Justdet, vill se den med ljud och orkar inte ladda ner, men om det är det ända alternativet så.
Citera
2015-01-12, 01:27
  #3188
Medlem
pyro860s avatar
Ni som letar efter filmer borde ju bege er till Extremebits, dom har det ni letat efter iallafall.

Även om jag tycker att man kan supporta genom att köpa filmerna, det är det värt för kulturen.
Citera
2015-01-12, 15:34
  #3189
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Ni som letar efter filmer borde ju bege er till Extremebits, dom har det ni letat efter iallafall.

Även om jag tycker att man kan supporta genom att köpa filmerna, det är det värt för kulturen.
Tycker generellt sätt att filmerna är smulan för dyra många gånger. Sen är DVD kvalité inte ens värt att betala för. Plus att i princip allt i filmerna är olagligt material som te.x musiken och såklart skadegörelsen. Känns lite sådär att de vill att man ska punga ut 200 spänn för det. Är självklart glad över att de gör filmerna men graffen handlar väl ändå inte om att tjäna pengar.
__________________
Senast redigerad av DenSomVetDenVet 2015-01-12 kl. 15:37.
Citera
2015-01-12, 15:52
  #3190
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomVetDenVet
Tycker generellt sätt att filmerna är smulan för dyra många gånger. Sen är DVD kvalité inte ens värt att betala för. Plus att i princip allt i filmerna är olagligt material som te.x musiken och såklart skadegörelsen. Känns lite sådär att de vill att man ska punga ut 200 spänn för det. Är självklart glad över att de gör filmerna men graffen handlar väl ändå inte om att tjäna pengar.

Trots det vill du se den med ljud

Det är kul att samla och pengarna går ju till produktioner av fler filmer. Sen måste ju inte musiken vara olaglig alla gånger, DJ Andy proddade till både XTC och Lady In Red tillexempel, samma sak med Copenhagen Trains Vandal Tactics. Att det målas olagligt är mindre relevant - det är ju det du vill se. Det antar jag iallafall, annars är det i slutändan totalt meningslöst att se en graffitifilm som är inriktad på olagligt tågmålande.
Citera
2015-01-12, 17:19
  #3191
Medlem
vitaminpillrets avatar
XTC! Dj Andy, klassiker.
https://www.youtube.com/watch?v=p4u7hWXh9K4
Citera
2015-01-12, 23:12
  #3192
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Trots det vill du se den med ljud

Det är kul att samla och pengarna går ju till produktioner av fler filmer. Sen måste ju inte musiken vara olaglig alla gånger, DJ Andy proddade till både XTC och Lady In Red tillexempel, samma sak med Copenhagen Trains Vandal Tactics. Att det målas olagligt är mindre relevant - det är ju det du vill se. Det antar jag iallafall, annars är det i slutändan totalt meningslöst att se en graffitifilm som är inriktad på olagligt tågmålande.
Jag bryr mig inte om musiken är olaglig eller inte. Såklart vill jag se olaglig skadegörelse. Däremot så tycker jag inte att det finns större anledning till att köpa filmerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in