2008-07-20, 16:43
Medlem
filmfreaks avatar
Det är en budgetvideo i Ed Woods anda som spelats in för inga pengar alls och utifrån dessa förutsättningar funkar den trots att puben är o-galen, staden en byhåla och att havet är en flod - i varje fall om ni kisar lite med ögonen. Låten är för övrigt en typiskt irriterande låt med catchy små melodislingor som är svåra att få ur huvudet trots att jag inte gillar låten, så jag fattar att det blir en liten hit trots allt...

Om de har ett bra management i ryggen och fler låtar av den här typen tror jag att det kan klara sig i några år... Annars blir det i bästa fall snabbt afterski-touren i fjällen och lite sommaruppträdanden på krogar längst med kusterna...
Citera
2008-07-20, 18:32
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Jag varken hör eller ser skillnad på den videon och Biondas summer love
Citera
2008-07-22, 22:58
Medlem
slumpiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kringlarn87
Är hon brunnet? För tror jag handla mat av henne ikväll.
Elena har en gång vägrat att servera mig en fun-box på fyllan jag fick gå hem med en super meal
Citera
2008-07-22, 23:13
Medlem
Sanserts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slumpiraten
Elena har en gång vägrat att servera mig en fun-box på fyllan jag fick gå hem med en super meal

Nu hatar jag dom ännu mer

Sån här skit har ju börjat dyka upp mer och mer efter Basshunter, som Bag in Da Box och den här mest patetiska skiten från min håla, http://www.youtube.com/watch?v=qQGd5BhbYwU&feature=related
Citera
2008-07-22, 23:29
Medlem
Helt underbar, när jag kommer tillbaks till studentrummet ska jag sätta på skiten på högsta volym så att den förbannade indiern i rummet bredvid får lära sig en läxa. Den jäveln brukar köra bollywood filmer på högsta volym på dagarna, trodde inte att det fanns något värre ...till nu.
Citera
2008-07-22, 23:35
Medlem
slumpiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sansert
Nu hatar jag dom ännu mer
ja vilket svin! jag som ville ha en leksak
Citera
2008-07-23, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zajMon
Jag blir så less!

Ruttna jävla brudar som nu garanterat tror dom är några jävla världsstjärnor. Finns inget som retar mig mer än tjejer som tror dom är kingar.

För o såga videon/låten lite..

Den svarthåriga är ett stort skämt, pinsam ju, kolla hennes danser.
"dra till havet...", nåja, klarälven.
"hänger på en galen bar", mmmmmm inspelat på Bishop i karlstad, följande text taget från pubens hemsida: "Vår publik gillar att prata med varandra. Därför har vi låg volym på musiken, ingen trubadur, inga spelmaskiner och inga tv apparater." Galet!

Det sorgligaste av allt är ju att dom sjunger om fest, sol och sommar också är det ju förfan mulet, regnet bara väntar ju.

jävla skojare

Det sorligaste av allt är.... hur fan du pallar bry dig?
Citera
2008-07-29, 02:10
Medlem
LoLLoNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J_Steinbeck
Helt underbar, när jag kommer tillbaks till studentrummet ska jag sätta på skiten på högsta volym så att den förbannade indiern i rummet bredvid får lära sig en läxa. Den jäveln brukar köra bollywood filmer på högsta volym på dagarna, trodde inte att det fanns något värre ...till nu.

Hahaha! Vilken fruktansvärd hämnd faktiskt, värre än senap i röven!
Citera
2008-07-29, 04:19
Medlem
kringlarn87s avatar
Kompisen hade varit på samma fest som en av sångarna o hon hade tydligen gått runt o sjungit på sin egen sång
Citera
2008-07-29, 10:38
Medlem
Wendigos avatar
Det låter rätt kul när de går runt med fjortiskillarna i släptåg och ändå sjunger "nu ska vi ooa hela natten". Jag tror liksom inte riktigt att nån har förklarat för dom vad uttrycket betyder
Citera
2008-07-29, 13:33
Medlem
johnjohns avatar
http://www.youtube.com/watch?v=7YW9c6UxB7I

Fi Faen
Citera
2008-07-29, 19:18
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wendigo
Det låter rätt kul när de går runt med fjortiskillarna i släptåg och ändå sjunger "nu ska vi ooa hela natten". Jag tror liksom inte riktigt att nån har förklarat för dom vad uttrycket betyder

Vad betyder ooa hela natten dådå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in