Det är en budgetvideo i Ed Woods anda som spelats in för inga pengar alls och utifrån dessa förutsättningar funkar den trots att puben är o-galen, staden en byhåla och att havet är en flod - i varje fall om ni kisar lite med ögonen. Låten är för övrigt en typiskt irriterande låt med catchy små melodislingor som är svåra att få ur huvudet trots att jag inte gillar låten, så jag fattar att det blir en liten hit trots allt...
Om de har ett bra management i ryggen och fler låtar av den här typen tror jag att det kan klara sig i några år... Annars blir det i bästa fall snabbt afterski-touren i fjällen och lite sommaruppträdanden på krogar längst med kusterna...
Helt underbar, när jag kommer tillbaks till studentrummet ska jag sätta på skiten på högsta volym så att den förbannade indiern i rummet bredvid får lära sig en läxa. Den jäveln brukar köra bollywood filmer på högsta volym på dagarna, trodde inte att det fanns något värre ...till nu.
Ruttna jävla brudar som nu garanterat tror dom är några jävla världsstjärnor. Finns inget som retar mig mer än tjejer som tror dom är kingar.
För o såga videon/låten lite..
Den svarthåriga är ett stort skämt, pinsam ju, kolla hennes danser.
"dra till havet...", nåja, klarälven.
"hänger på en galen bar", mmmmmm inspelat på Bishop i karlstad, följande text taget från pubens hemsida: "Vår publik gillar att prata med varandra. Därför har vi låg volym på musiken, ingen trubadur, inga spelmaskiner och inga tv apparater." Galet!
Det sorgligaste av allt är ju att dom sjunger om fest, sol och sommar också är det ju förfan mulet, regnet bara väntar ju.
jävla skojare
Det sorligaste av allt är.... hur fan du pallar bry dig?
Helt underbar, när jag kommer tillbaks till studentrummet ska jag sätta på skiten på högsta volym så att den förbannade indiern i rummet bredvid får lära sig en läxa. Den jäveln brukar köra bollywood filmer på högsta volym på dagarna, trodde inte att det fanns något värre ...till nu.
Hahaha! Vilken fruktansvärd hämnd faktiskt, värre än senap i röven!
Det låter rätt kul när de går runt med fjortiskillarna i släptåg och ändå sjunger "nu ska vi ooa hela natten". Jag tror liksom inte riktigt att nån har förklarat för dom vad uttrycket betyder
Det låter rätt kul när de går runt med fjortiskillarna i släptåg och ändå sjunger "nu ska vi ooa hela natten". Jag tror liksom inte riktigt att nån har förklarat för dom vad uttrycket betyder