• 1
  • 2
2008-07-22, 22:12
Medlem
Katarsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Väl för Sverige
Nu är det ju precis som du säger att män är män och kvinnor är kvinnor (därför har väl inte kvinnor främlingsfientliga åsikter, eftersom att betydligt fler män har det?). Detta kanske ska vara i konspirationsforumet då (menar inte allvar), men de få gånger jag sett rasistiska påhopp från kvinnor så har det rört sig om att det har varit mot en annan kvinna, och inte mot en man. Dock så kanske det bara en slump, men men.

Den här diskussionen har vi haft förut. Jag kan mycket väl tänka mig att lika många kvinnor som män är främlingsfientliga, men inte lika många kvinnor som män är så rabiat extrema.
Därför lyser kvinnor med sin frånvaro i sådana sammanhang.

Av någon outgrundlig anledning brukar de manliga främlingshatarna ha lika rutten kvinnosyn som den värsta taliban.
Citera
2008-07-22, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Den här diskussionen har vi haft förut. Jag kan mycket väl tänka mig att lika många kvinnor som män är främlingsfientliga, men inte lika många kvinnor som män är så rabiat extrema.
Därför lyser kvinnor med sin frånvaro i sådana sammanhang.

Av någon outgrundlig anledning brukar de manliga främlingshatarna ha lika rutten kvinnosyn som den värsta taliban.

Jag är främlingsfientlig (och lite till) och de enda kvinnorna jag ser ner på är de som idkar sexuellt umgänge med rasfrämlingar (särskilt sliskblattar, där har vi ju samhällets bottenskrap). Å andra sidan så ser jag även lika mycket ner på svenska män som tar hit thailändskor, så det gör mig väl inte kvinnofientlig antar jag.
Citera
2008-07-23, 11:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yidaki
Kvinnor är fortfarande rasistiska,
dom ser fortfarande utländska män som sämre.
Men(!) dom tycker ändå att dom är sexiga/mystiska/whatever.

Kontentan av vilket är att kvinnor är opålitliga.
Dom är veliga, och okänsliga.
Ena dan vill dom vara med italienaren,
nästa dag vill dom vara med kongolesen.
Dom skiter i vad alla andra tycker och tänker,
så länge dom får som dom vill.

"Women, can't live with them, can't live without them."

Jaså, du känner många såna? Tråkigt för dig då
Förresten sluta skriva i poesiform, det är irriterande.

Jag håller inte med trådstarten. Alla är ju mycket mer fientliga mot blattemän, än mot kvinnior, utom mot zigenarkvinnor som gömmer stöldgods över kjolen, där är det väl lika mycket hat som mot zigenarmän, annars så kan ju den grövsta Svenne Banan rassen tycka synd om förtyckta kurdkvinnor och sånt, och det samma gäller även kvinnor.

Jag ser ibland svenska tjejer som har en negress, en latinotjej eller iranier-tjej i sitt gäng, men hur ofta ser jag svenska tjejer tillsammans med icke-vita killar? Så gott som aldrig, utom dom svenska och finska fjortistrashen på min gamla skola men det var väl för att i den åldern tycker en del att mörkingar är mer soännande för att dom sjunger och ylar "Victoria min tjäääääj" och vill leka italienare samtidigt som de svenska/finska pojkarna antingen snusar eller fjärtar i kapp och luktar moppeolja eller bara spelar dataspel dagarna i ända.

Självklart är kvinnor mer "rasister" mot män än mot kvinnor, när hörde du om ett tjejgäng som gruppvådtagit någon sist? Iof finns ju invandraratjejer som rånar andra tjejer men de absolut största hoten mot främmande kommer såklart från männen, allt ifrån bidragsmjölkande till hedersmord och HIV.

Jag hävdar att TS har helt fel. Du kan inte gå efter en Big Brother-show där tjejerna och killarna är så i luven på varandra och det tävlas om att vara största och bästa bitchen.

Själv är jag inte så rasistisk mot män av just den anledningen, eftersom jag aldrig känt något hot från utländska män när det gäller kvinnor, i synnerhet inte från negrer. 9 av 10 tjejer jag träffat kan inte tänka sig en icke-europeisk kille.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in