Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Hur lyckas du särskriva det enda ordet i topic två gånger?
Om du verkligen undrar, så är det för att jag inte kan skriva. Hade alltid problem med de i skolan sen hopa jag av helt. Börja jobba vid 15år ålder. Har faktis inte behövigt svenskan så mycket, Och lite stav fel bryr ja mig inte om så länge folk förstår. Men de åren du gick i skolan och fick lära dig att skriva (mm) så låvar jag att jag haft bra mycket roligare än att plugga till något jag inte bryr mig om! Men forsätt klaga, bara du som pekar ut dig själv till en mr perfekt. Och jobb är inge problem i dagen samhälle bara man har kontakter så behöver man inte de betygen.
Sluta klaga och gör någon nytta av dina kunskaper du har då, här är en början:
http://www.undertexter.se/?p=skickatext
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
har du nån gång formaterat? uppdaterat drivrutiner?
Yes den är helt ny formaterad på bilden, även alla nyaste drivers.
Citat:
Ursprungligen postat av NiKz0r
Pröva ominstalera drivrutinerna...
avinstalera dom gammla först... annars kan det ju vara så att det är ett trasigt graffekort... bara för det är nytt behöver det ju inte vara helt.. ellerhur?!
Edit: ush för wow.. btw kanske en tid för dig o uppleva livet utanför den fyrkantiga världen?! kanske ödet att du inte ska spela dator-spel..
Ne så sant att något kan va trasigt de jag tror men känns inte som det är grafik kortet då jag väll är inne i ett spel så blir det inte så (om ja lyckas komma in)
haha, har du mycket rätt i wow är en farlig drog som borde ha en varnings lap som ciggen har eller något liknande xD
Fick ett tips av en kompis att jag skulle ändra så jag hade jämn hz på spelet och windows, dock funka det inte.
kan ett moderkortsabba hela datorn? har haft problem med ljud och ramminnet på den förut. kör nu bara med ett ram minne stopar jag i fler så funkar inte datorn. och har usb ljud kort nu mera.