2008-11-29, 15:41
Medlem
Hon har flera barn än Nemo

Nemo har down syndrom. Han har en äldre bror. Träffat henne: Trevlig. Inte lika hot som när hon var i rutan. Men alla blir vi gamla. Fortfarande lite Milf. Tycker också att det var bästa barnprogrammet. Vad var det skelettet hette? Har för mig att hon var ihop med någon designer - industridesigner - konstnär. Ska kolla med de som vet bättre.
Skulle velat se teatervetenskaplig analys jmf med vilse pannkakan. Varför älskar man Ika i rutan och avskyr vilse i pannkakan.
Citera
2008-11-29, 16:34
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satan’s Skull
Hoppas det. Det skulle vara roligt att leva i en värld där man kan utbilda sig till mimare.
Utbildningen har funnits på Teaterhögskolan sen 1969:

Citat:
Mimutbildningen omfattar tre års studier på heltid, vilket motsvarar 180 högskolepoäng. All undervisning är obligatorisk och till största delen schemalagd och lärarledd. Undervisningen bedrivs, med få undantag, på svenska. Den mimklass som för närvarande går på skolan påbörjade sin utbildning hösten 2007 och kommer att utexamineras våren 2010.
Citera
2008-11-29, 16:44
Medlem
Red Machines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bure
Nemo har down syndrom. Han har en äldre bror. Träffat henne: Trevlig. Inte lika hot som när hon var i rutan. Men alla blir vi gamla. Fortfarande lite Milf. Tycker också att det var bästa barnprogrammet. Vad var det skelettet hette? Har för mig att hon var ihop med någon designer - industridesigner - konstnär. Ska kolla med de som vet bättre.
Skulle velat se teatervetenskaplig analys jmf med vilse pannkakan. Varför älskar man Ika i rutan och avskyr vilse i pannkakan.

Skelettet hette väl Åke om jag inte är fel ute.

Appropå dialekten så kan det knappast vara halländska då det låter helt annorlunda, finns inga likheter med gessle där inte. Mystisk är den iaf kan vara så att den är fejkad har dock bara sett henne i ika i rutan och låt den rätta komma in och där minns jag inte hur hon lät.
Citera
2008-11-29, 17:33
Medlem
Josef K.s avatar
Per Gessle pratar inte grov-halmstad-dialekt.

Ika i rutan pratade en överdriven halmstad-dialekt med övertydlig bäbis-artikulation.
Citera
2008-11-29, 17:34
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bure

Svar på sista meningen, Ika var het, Staffan var det inte
Citera
2008-11-30, 03:59
Medlem
Red Machines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josef K.
Per Gessle pratar inte grov-halmstad-dialekt.

Ika i rutan pratade en överdriven halmstad-dialekt med övertydlig bäbis-artikulation.

Har befunnit mig i halmstad rätt mycket men får ändå inte det till halmstadmål. Skall kalla in en expert i halmstadmål i denna tråd tror jag.
Citera
2008-11-30, 11:15
Medlem
Josef K.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine
Har befunnit mig i halmstad rätt mycket men får ändå inte det till halmstadmål. Skall kalla in en expert i halmstadmål i denna tråd tror jag.

Jag är född i Halmstad och har bott där i mer än 20 år!
Basta!
Citera
2008-12-01, 16:43
Medlem
EvilElviss avatar
Haha det här fick mig att dra på munnen.

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia...n__125417w.jpg
Citera
2008-12-01, 18:10
Medlem
aidskuks avatar
Hon är i hemlighet Zerg Overmind

http://images.encyclopediadramatica....rgovermind.png
Citera
2008-12-02, 12:45
Medlem
Mirindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Vi som är födda på 80-talet var alla rädda för Ika I Rutan, kollade introt idag och hon är såhär 20 år senare snygg.

Vad gör Ika idag, någon som fått scora henne eller har du sett henne dra en lina?

Ika!! snacka om nostalgi!! Jag tittade på hennes program ofta, kke därför man blev som man blev, hon var ju som sagt lite skum
Citera
2009-12-12, 14:32
Medlem
Osynk-Bjarnes avatar
Jag visste inte att hon skulle vara med i Låt den rätta komma in, varför jag blev oerhört förvånad när jag såg hennes namn i för-creditsen. Efter att ha halkat in på hennes imdb-sida ser man även att där finns ett enda kort på Ika, vilket är följande.

http://www.imdb.com/media/rm2560398336/nm0634932

Ganska underhållande enligt min mening.
Citera
2009-12-12, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynk-Bjarne
Jag visste inte att hon skulle vara med i Låt den rätta komma in, varför jag blev oerhört förvånad när jag såg hennes namn i för-creditsen. Efter att ha halkat in på hennes imdb-sida ser man även att där finns ett enda kort på Ika, vilket är följande.

http://www.imdb.com/media/rm2560398336/nm0634932

Ganska underhållande enligt min mening.

hahahaha! Priceless!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in