2008-08-15, 00:59
Medlem
Fröken_Flisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vakuum
Känns som det är någon jävla trend att alla 80-talsbarn ska vara rädda för Ika? Jag älskade i alla fall Ika i rutan. Det bästa barnprogrammet som någonsin funnits om jag får säga min mening.

Jag älskade också Ika. Hon var en av mina idoler när jag var liten.
Citera
2008-08-15, 01:15
Medlem
Hon spelar Virginia i "Låt den rätte komma in" som har premiär till hösten. Tänkte mig Virginia lite annorlunda men det blir nog bra
Citera
2008-08-15, 16:55
Bannlyst
Hon är ihop med en kille som heter David Tallroth, gitarrist.

David tog över efter Peter Ståhlgren i bandet Harv, Peter som är ihop med Linda Bengtzing.
Citera
2008-08-15, 17:16
Citat:
Ursprungligen postat av Disco Moskva
Det tänkte man ju inte riktigt på när det begav sig men när man kollar youtube-klippen nu så slås man av hur jäkla duktig hon är. Värsta kroppskonstnären.
Ja, jag håller med. Ika var ingen att vara rädd för. Visst kan man kanske ha sina frågor om hur hon kom på alla dumheter och visst tenderade en del uppfinningar och infall att tangera gränsen för mild galenskap men hon var också väldigt duktig på vad hon gjorde i sina TV-program.

Jag var faktiskt lite kär i Ika när jag var barn...

Citat:
Ursprungligen postat av Krackshot
Bara jag som tycker att hon ser lite ut som hon Kari (den rödhåriga) i Mythbusters på en del bilder?
Nej, den kopplingen har jag också gjort. Ika var nog liksom Kari en pojkflicka med grabbiga intressen.
Senast redigerad av Saccard 2008-08-15 kl. 17:19.
Citera
2008-11-03, 22:40
Medlem
P3tters avatar
Vi kan se Ika i filmen "Låt den rätta komma in", på en biograf nära dig.
Citera
2008-11-03, 23:04
Medlem
Silmarillions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WarrenDeMartini
Hon är ihop med en kille som heter David Tallroth, gitarrist.

David tog över efter Peter Ståhlgren i bandet Harv, Peter som är ihop med Linda Bengtzing.

På det glada 90-talet var hon ett tag ihop med en av bandmedlemmarna i Stars on Mars. Kommer någon ihåg den gruppen? Helge Skoogs grabb, Mårten, var med...det kan ha varit honom som Ika var ihop med men det vet jag inte med säkerhet. Hon verkar i alla fall ha en förkärlek för musiker. (Med tanke på Lars Demian också.)

Bild på bandet Stars on Mars
http://static.rateyourmusic.com/album_images/49542.jpg
Citera
2008-11-05, 21:15
Medlem
jepp kommer faktiskt ihåg det bandet, när jag såg bilden. Hade inte de ett par hits?
Citera
2008-11-05, 22:18
Medlem
pwrs avatar
stenful vafan
Citera
2008-11-05, 22:27
Medlem
Silmarillions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alligatorjoe
jepp kommer faktiskt ihåg det bandet, när jag såg bilden. Hade inte de ett par hits?

Japp, den största hiten de hade var väl Motorcycle Baby.
Citera
2008-11-05, 23:59
Medlem
Blinklisas avatar
Idag är hon Bolibompadrakens röst....det var även hon som var katten Findus i julkalendern Tomtemaskinen
Citera
2008-11-06, 00:04
Bannlyst
Inte konstigt att hon fått ett barn som har Downs syndrom med tanke på att hon själv ser ut som att hon har det, downs syndrom alltså.
Citera
2008-11-06, 00:34
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Inte konstigt att hon fått ett barn som har Downs syndrom med tanke på att hon själv ser ut som att hon har det, downs syndrom alltså.
Sååå jävla tråkig och omogen kommentar. Skäms förfan!
OnT Ika Nord ansågs svår att jobba med på SVT när det begav sig, hon var visst lite kompromisslös har jag hört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in