• 3
  • 4
2008-07-15, 22:02
Bannlyst
För mig funkar inget annat för sömnen än Imovane (ok då..kan ju vara för att jag oftast tar några till..

Propavan= ren skit, kröp i kroppen så jag trodde jag höll på att bli tokig och det förbättrade ju knappast sömnen,
Citera
2008-07-16, 15:20
Medlem
likeithards avatar
Skulle landa på detta härom helgen (första gången), i brist på (eller ovilja att ta) annat..
Funkade fint.. men jag låg och sprattlade och hade mig med benen när jag vaknade och bara låg kvar och vilade.. skumt tänkte jag.
Det liksom pirrade och hur jag än låg så kändes det fel, sen kom jag på att jag läst på det goda forumet om propavan och myrkrypningar..
Citera
2008-07-20, 20:06
Medlem
The Heirophants avatar
Dagen efter Propavan känns det som om man vore en statist i "Zombie Holocaust"

Verkligen inte trevligt...
Citera
2008-07-20, 21:15
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathstar242
Ok gör så - det håller för närmre granskning - lovar haha Jag erkänner att det inte står direkt i fass om du erkänner att det är en antihistamin! Ok?
Ber om ursäkt att det tagit tid, men dom verkar ha en massa sommarjobbare nu

Får ta och göra en pudel här, och be käre deathstar242 om offentlig ursäkt, det ÄR en antihistamin
Citera
2008-08-08, 04:48
Medlem
Santadunks avatar
Hur länge är ni sega dagen efter? Är det hela dagen eller några timmar bara?
Citera
2008-08-08, 05:21
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Hur länge är ni sega dagen efter? Är det hela dagen eller några timmar bara?

Det beror på hur länge man sover. Är man styrd av väckarklockan så är inte Propavan någon höjdare, men kan man sova till dess att man vaknar av sig själv så är det ingen fara.
Citera
2008-08-08, 18:16
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhantomBlot
Det beror på hur länge man sover. Är man styrd av väckarklockan så är inte Propavan någon höjdare, men kan man sova till dess att man vaknar av sig själv så är det ingen fara.
En perfekt sömntablett för de arbetslösa då?
Citera
2008-08-24, 23:28
Medlem
KalleKanin90s avatar
Propavan fungerar utmärkt för mig faktiskt. Sover skönt på en tablett. Jag fick bara krypningar de första två kvällarna, sen dess har jag inte känt något. Var försiktig att ta mer än en i början dock.
Citera
2008-08-24, 23:35
Medlem
MussePiggs avatar
Jag blir så fruktansvärt jäkla slö på morgonen av dom och man som nån
tidigare skrivit som en levande zombie bra långt in på dagen. Jävla piller de där.
Citera
2008-08-24, 23:53
Medlem
Eldkvarns avatar
vad köper/säljer folk propavan 25mg för? notera att jag bara undrar, inget kranfiske.
Citera
2008-08-24, 23:58
Medlem
Eyeopeners avatar
Verkar som att dom flesta här i tråden tar sina propavan precis vid sängåendet.
Om jag inte minns fel skall man ta det 1 timma innan sängående enligt fass, personligen helst 2-3 innan.

För att slippa få den jobbiga baksmällan morronen efter, så ta propavanen tidigt under kvällen. Tar jag propavan så tar jag den aldrig senare än 21.30, tar jag den senare mår jag oftast skit när jag vaknar.

Se även till att du kommer att få sova i minst 8timmar efter att propavanen har fått verka i minst 2 timmar så slipper man oftast den biverkningen på morronen.

Myrkrypningar i benen har jag aldrig fått på propavan, men ibland känns det som att jag får det runt bröstkorgen istället.

Nu har jag iof aldrig lyckats somna med endast propavan som hjälp, men tar det vid tillfällen då jag behöver bli mer trött om jag är för uppstressad. Funkar väldigt bra också om man har vänt lite på dygnet efter en längre tids ledighet ifrån jobbet tex och även i kombination med insomningtabletter.

Men är du osäker på hur du kommer må dagen efter intag, så vänta med att ta propavan och ta det först när du vet att du är ledig dagen efter istället.
Ta dom gärna ca 2 timmar innnan planerat sängående och ställ sedan klockan som vanligt när du går upp till jobbet eller skolan etc och se hur du mår.

1 tablett brukar räcka gått å väl om det är första gången du tar dom.
Senast redigerad av Eyeopener 2008-08-25 kl. 00:06.
Citera
2008-08-25, 00:51
Medlem
Buttersss avatar
har inte hämtat ut min propavan jag fick utskrivet, haha..har nallat från farsan en god tid nu..men nu är det dags å få ut mina egna..hoppas bara kärringen skriver ut det, får väl klaga på alla biverkningar man får utav propavan (ja, jag är skrämd över alla myrkrypningar så jag tänker inte ens prova)..fint att man sitter med stilnoct bredvid sig inatt iallfall,

godnatt
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in