2008-07-10, 11:35
Medlem
Idag nr jag skulle starta XP fungerade allt bra. Jag laddade ner en uppdatering av media player(ondigt kanske) och datorn startades om, men nr windows startats, gick det inte att rra p muspekaren eller tangentbord, inte ens ctr alt delete, allts startade jag om datorn manuellt, men det hnde samma sak igen. P tredje frsket fick jag felmeddelande dr jag skulle vlja om jag ville starta windows som vanligt, som senaste gngen det fungerade(nt snt) eller i felskert lge. Jag valde det andra alternativet, funkade inte.

Felskert lge: skrmen blev bara svart med blinkande markr hgst upp. Startade om igen, chkdisk gick igng, men hngde sig p steg tv, omstart, sen hngde det sig p steg tre.

Nu rknar jag inte med att nn hr ska komma med en "magisk lsning", men vore trevligt ifall nn hade nt rd. r rtt kass p snt hr.
Citera
2008-07-10, 11:39
Medlem
cannaBes avatar
Tryck F8 flera gnger nr du stter p datorn (fre windows loggan kommer) d kommer du f den skrmen du sg frut dr du valde att starta senast fungerade konfiguration. Vlj istllet felskert lge utan ntverk och om det funkar s kr du en systemterstllning till grdagens datum s kommer problemet frhoppningsvis vara lst! Annars r det reparation eller ominstallation som gller..
Citera
2008-07-10, 19:38
Medlem
fick igng windoews till slut, men det r extremt instabilt och lser sig vldigt ofta, funderar p att formatera. Vad fan kan det vara som gr att datorn lser sig hela tiden?
Citera
2008-07-10, 20:45
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Kr en systemterstllning och skit i denna update som avser mediaspelaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in