Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Det står i förstaposten på xbox-sky tråden att de är crackade:
Såvitt jag vet är inte crackade konton legitima konton.
Även kåta gun är klar med att det rör sig om stulna konton:
Såvitt jag vet är inte crackade konton legitima konton.
Även kåta gun är klar med att det rör sig om stulna konton:
Detta såg jag inte i början, jag skrev "tar" av glädjen att hinna ta kontot men jag läste aldrig igenom hela posten vilket var fel ja men det gör mig knappast till en tjuv.
Citat:
Om du inte förstod att det rörde sig om stulna konton måste du vara efterbliven, och så illa tror jag inte om dej.
Ptja, antingen det eller dålig syn sedan barnsben, ser fördjävla dåligt och har svårt att läsa igenom texter på datorer, även korta texter.
Citat:
Fortsätt spela oskyldig om du vill för jag tänker inte tjafsa mer, jag tycker bara det är fånigt av dej att inte erkänna, speciellt när det rör sig om en småsak. Den här tråden börjar ju påminna om Shakademus och hans CV

Jag är ingen tjuv, men jag erkänner att jag är piratkopierare ja! Jag vet att du vill att jag skall erkänna att jag ville ta andras konton men det ville jag inte.
Enda "stölden" jag sysslar med är väl piratkopiering, jag tycker inte att det är stöld att jag delar med mig av mina egna filmsamlingar.
Citat:
Och vad har våra politiska åsikter med den här frågan att göra?
Låt mig påminna om att det var du som började med att kalla mig troll.
Låt mig påminna om att det var du som började med att kalla mig troll.
Höger människor som du skall bara ha ha ha! Saker som inte är era. Jag minns även hur du själv utan några problem använde folks kreditkort som delades ut i RYS, så nog är du lagd åt höger!