2008-07-09, 17:17
Medlem
slappys avatar
Hejsan, har fixat ett crackat Vista ultimate 64bit, är de grönt att köra automatic updating eller kommer cracken tappa sin funktion då? :/

Mvh

Slappy
Citera
2008-07-09, 22:03
Bannlyst
Varför !
Citera
2008-07-10, 17:24
Medlem
slappys avatar
Kan de inte va bra att köra nån update ibland? ;P
Citera
2008-07-10, 17:29
Medlem
antagonistens avatar
Ja, du kan uppdatera om du använder ett fungerande WGA-crack.
De kommer säkert att lägga till uppdateringar som förstör för dig och ditt WGA-crack, men så länge du har ögonen öppna och inte installerar saker med "WGA" eller "validation" i namnet skall det vara lugnt.
Citera
2008-07-10, 20:50
Medlem
slappys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Ja, du kan uppdatera om du använder ett fungerande WGA-crack.
De kommer säkert att lägga till uppdateringar som förstör för dig och ditt WGA-crack, men så länge du har ögonen öppna och inte installerar saker med "WGA" eller "validation" i namnet skall det vara lugnt.

Okej.. vet egentligen inte va de är för crack men de är nå rearm crack som gör att det alltid är 30dagar kvar till activion saken :/
Citera
2008-07-10, 20:53
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slappy
Okej.. vet egentligen inte va de är för crack men de är nå rearm crack som gör att det alltid är 30dagar kvar till activion saken :/
Jag vet inte riktigt hur det ser ut till Vista, men det finns ett flertal activation cracks.

Posta i WGA-tråden i fildelningsforumet och se om någon besitter mer info:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=305272
Citera
2008-07-10, 21:03
Medlem
Sigrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slappy
Hejsan, har fixat ett crackat Vista ultimate 64bit, är de grönt att köra automatic updating eller kommer cracken tappa sin funktion då? :/

Mvh

Slappy
Beror på från vem, nowerz och naser71 är klara och aktiverade.

Laddade ner nowerz 64 bit för att testköra vilka av mina applicationer som fungerar i 64 bits och vilka jag får saka innan jag köper en Vista 64 bit oem-licens. Testade uppdatering och det funkade perfekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in