2008-07-09, 01:06
Medlem
tomtespels avatar
har ni kommit på något par som knullat ute, i skogen tex?själv gjorde jag det när jag var liten vid sidan av en badstrand bland vassen en fet donna och en snubbe med stånd
Citera
2008-07-09, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tomtespel
har ni kommit på något par som knullat ute, i skogen tex?själv gjorde jag det när jag var liten vid sidan av en badstrand bland vassen en fet donna och en snubbe med stånd
Haha, ja det är ju en fördel om karln i fråga har stånd om de ska idka älskog.

Själv har man väl flyktigt sett någon polare sätta på någon på någon fest några gånger, men det är sånt som händer.
Citera
2008-07-09, 01:12
Medlem
tältpinnes avatar
Sett ett par som älskade i Lilljansskogen.. Det såg inte vidare trevligt ut, men somrigt på något vridet sätt.
Citera
2008-07-09, 01:20
Medlem
Stoap-I-Stoaps avatar
Såg två raggare förra powermeet som knullade i en buske.. Inte en trevlig syn.
Citera
2008-07-09, 01:52
Medlem
StillFrees avatar
På förra cityfesten här i gävle så såg jag en blondin och en kille (18-19 år kanske) som idkade samlag bakom stadsbiblioteket där vid fontänen, kille vinkade till mig..
Citera
2008-07-09, 02:00
Medlem
Howlin Albins avatar
Var nattvakt på augustibullret 2007 och bevittnade då ett samlag i en båt i ån som rinner där genom lindesberg.

Dagen efter var det en kille och en tjej som hade sex på parkeringen i en blå 245. Måste ha varit otroligt varmt! Sovsäck hade de också, förstår inte hur de palla.

Det är alltid lite roligt att komma på folk som har sex, på ett lite sådär barnsligt vis ^^
Citera
2008-07-09, 02:09
Medlem
Ett ungt par i 15-årsåldern som gick in på en skolgård vid ett-tiden på natten, de hann inte sätta igång förrän de såg oss. Vi var ju inte dumma utan höll koll på vart de gick. 10 min senare beslutade vi oss för att gå förbi (en nedsläckt basketplan där det fanns små betongfundament där man sköljer av skor) Jovisst, där på betongfundamentet låg hon och killen pumpade på ståendes på marken. Han såg oss, men avbröt inte. Vi slog oss ner på en bänk o tittade på spektaklet. ca 1 min senare får tjejen panik o tar på sig snabbt som fan efter att ha sett oss

Självfallet applåderade vi dom efter uppvisningen
Citera
2008-07-09, 02:50
Medlem
High fives avatar
såg två som just höll på ta på sig kläderna i en gränd mitt i sthlm efter lite rajtantajtan, jag blev verkligen förvånad men låtsades som jag inte såg något och gick förbi.
Citera
2008-07-09, 03:11
Medlem
BrushTheDusts avatar
Nu är klockan visserligen 3 på natten, men jag uppfattade hela tråden först som om man hade kommit dvs sprutat på någon utomhus. Därför fick ditt inlägg mig att höja på ögonbrynen en bra stund tills jag fattade hur det låg till

Måste sluta sitta uppe såhär sent om nätterna, och nej har tyvärr aldrig sett någon idka älskog framför ögonen på mig.
Citera
2008-07-09, 03:12
Medlem
Va ett par som knullad i en buske på skolans område mitt under studentutsläppet. Måste ha setts av flera hundra pers men dom va nog så packade att de inte brydde sig.
Citera
2008-07-09, 03:19
Medlem
Psyko Dads avatar
Minns när vi var i Kungsan när vi var 11-12 år på nätterna & då såg man en hel del snusk i buskarna.
Sexualundervisning modell 3D.
Citera
2008-07-09, 03:51
Avslutad
För ett antal år sedan, när vi bodde lika centralt som vi gör idag fast på en annan gata, så vette vår bakgård mot en liten bilparkering vägg i vägg med en av stans mer beryktade fyllehak. Det här är en pub av den mer sunkiga sorten som vanligtvis frekventeras av medelålders hojtyper, lättfotade kvinnor med tribaltatueringar och flera olika fäder till sina barn, samt gravt alkoholiserad arbetarklass. Så ock denna lördagskväll när det hela utspelar sig. Jag och min fru står på balkongen och ser när en magerlagd full karl blåser på en fet kvinna bakifrån upp mot en drygt meterhög mur i gult tegel. Killen som mycket väl kan ha varit i den yngre medelåldern har byxorna vid anklarna, långt hår i nacken och flåsar som en astmatisk flodhäst. Kvinnan, ett lättfotat stycke som min fru flyktigt var bekant med sedan tidigare och därför kände igen, hade man och barn hemma. När akten var över så drog killen upp brallorna och yrade iväg mot krogen utan att vare sig tacka för sig eller vidare tala med kvinnan. Hon i sin tur drog upp trosorna som hon haft runt ena skånken, släppte ner kjolen och började låsa upp en cykel som stod några meter längre bort. Sen cyklade hon iväg, även hon utan att ta någon notis om fyllskallen som försvunnit i riktning mot puben.

Med all sannolikhet så har de här två typerna på ett eller annat sätt funnit varandra inne vid bardisken, smugit iväg ut i den lilla gränden där hon parkerat sin cykel, tagit ett stående nummer i all hast och sen gått vidare med sina liv som om ingenting hänt. Obegripligt att folk fortfarande håller på så med tanke på all hivpropaganda som kablats ut sen åttiotalet...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in