Citat:
Ursprungligen postat av ejdjay
Går det att få tag på någonstans? Har ett "olagligt" XP pro har jag kommit på.

Det jag skulle vilja få tag på är dessa nedrans service pack som man måste ha för att få ner b.l.a WMP 11 för att ta ett exempel.
Någon som vet var man kan få tag på det om det nu går?
Tack på förhand!

Har exakt samma problem. Mitt gitarrinspelarprogram (?) vägrar funka för att jag behöver uppdatera skiten, när jag gör det så står det nåt i stil med att jag behöver SP2 för det...

Vafaaaaan?!!
Jag vill ju bara spela inte lite musik. Det funkade ju för bara ett par månader sen!
Hur gör man?
Jag fattar ingenting av dom där torrenterna på PB. Jag skulle nästa, nästan (läs inte

) skicka pengar till någon som kunde ge mig en svenska guide om hur man gör. I minsta lilla detalj dårå. Jag skulle i alla fall vara sjukt jävla tacksam för det!
Snälla hjälp mig. Jag är inte helusel på datorer men just det här förstår jag inte ett jota av. Det jag försökt med har antingen haft massa .dllgrejer inblandade eller så är det på spanska... Snäääääääääääääälla, någon?
EDIT:
(bump kanske)
Kom på en till anledning till att jag vill ha SP2. Mitt ljudkort funkar inte annars

. Så jag har min toneportgrej som ljudkort... Och det suger när man bara vill lyssna på vanlig musik.