Flashback bygger pepparkakshus!
2008-07-07, 18:34
Medlem
Don Toros avatar
Jag dubbelklickar på .theme ikonen i mappen jag laddar hem. Alla text-stilar, fonter, etc blir korrekt men inte färg och toningen. Hur gör man egentligen? SKa man placera skiten på något visst ställe?
Citera
2008-07-07, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don Toro
Jag dubbelklickar på .theme ikonen i mappen jag laddar hem. Alla text-stilar, fonter, etc blir korrekt men inte färg och toningen. Hur gör man egentligen? SKa man placera skiten på något visst ställe?

Ursäkta, men var får du tag i teman?
Citera
2008-07-07, 19:43
Medlem
binics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don Toro

det där är skitsvårt, har också haft problem med det. om man ska köra utan extra program dvs. för annars finns windowblinds som fungerar jättebra.

edit:http://www.mininova.org/tor/1480647 - den enda versionen som funkar i vista.

prova vistaglass annars för just ditt problem
http://butch123.deviantart.com/art/VistaGlass-Final-60349566
Senast redigerad av binic 2008-07-07 kl. 20:17.
Citera
2008-07-07, 19:46
Medlem
unikums avatar
Jag har aldrig fattat varför microsoft har gjort det så svårt med temabyte på sina OS. Man får hålla på att patcha dll-filer och skit för att få det att funka.
Citera
2008-07-07, 20:05
Medlem
binics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unikum
Jag har aldrig fattat varför microsoft har gjort det så svårt med temabyte på sina OS. Man får hålla på att patcha dll-filer och skit för att få det att funka.

håller med. men ibland är det väl så att de teman man laddar ner har extra funktioner och så därav andra dll filer.
Citera
2009-09-28, 18:33
Medlem
DonHamps avatar
Bump

Jag har samma fråga: Hur skall man göra för att få teman att fungera i windows vista? (Ultimate, ifall det utgör någon hjälp för den som svarar)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in