2008-07-07, 15:37
Medlem
Mark Chapmans avatar
Hej, jag heter Torgny och är 45 år. Jag är 195cm lång och väger 145kg. Är stark fast rätt orörlig och villa ofta sitta, föredrar låånga fikapauser med kortspel. Jag kan köra lastbil och traktor, kan hantera skyffel och spade, som jag gärna stödjer mig på när jag pustar lite mellan varven. Har dålig fantasi och svårt att lära ut saker. Tror mig veta och kunna det mesta utan att jag för den skull gör det. Hade problem att stava i skolan. Är rätt dryg och saknar social kompetens, gillar att säga till folk när de gör fel, huvudsakliga fritidsintressen är trav och sport.

Nån som kan rekommendera mig nåt?
2008-07-07, 15:38
Bannlyst
Lastbilchaufför hos DHL?
2008-07-07, 15:40
Medlem
Neus avatar
Offer i Aftonbladet?
2008-07-07, 15:55
Medlem
Kalasjnikovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mark Chapman
Har dålig fantasi och svårt att lära ut saker. Tror mig veta och kunna det mesta utan att jag för den skull gör det.
Citat:
villa ofta sitta, föredrar låånga fikapauser med kortspel
Citat:
Är rätt dryg och saknar social kompetens, gillar att säga till folk när de gör fel, huvudsakliga fritidsintressen är trav och sport.
Du är som klippt och skuren för handläggarjobb på Arbetsförmedlingen.
2008-07-07, 16:31
Medlem
buyzabas avatar
Bara du jobbar i kommunhuset s
2008-07-07, 16:32
Bannlyst
Citat:
Hej, jag heter Torgny och är 45 år. Jag är 195cm lång och väger 145kg. Är stark fast rätt orörlig och villa ofta sitta, föredrar låånga fikapauser med kortspel. Jag kan köra lastbil och traktor, kan hantera skyffel och spade, som jag gärna stödjer mig på när jag pustar lite mellan varven. Har dålig fantasi och svårt att lära ut saker. Tror mig veta och kunna det mesta utan att jag för den skull gör det. Hade problem att stava i skolan. Är rätt dryg och saknar social kompetens, gillar att säga till folk när de gör fel, huvudsakliga fritidsintressen är trav och sport.

Nån som kan rekommendera mig nåt?

Lager?
2008-07-07, 16:49
Medlem
Godseyes avatar
Kanske du skulle kunna jobba med att lägga asfal eller gatsten. De brukar jämt stå och fika..
2008-07-07, 16:51
Medlem
the_demons avatar
Har läst den texten någonstans..
Typisk skoj-cv som folk skickar runt.
Medlem
plexens avatar
Trafiklärare kanske, Bil/Lastbil
Bannlyst
Provsmakare på Göteborgskex?
2008-07-07, 17:32
Medlem
rularns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neu
Offer i Aftonbladet?

haha bäst
2008-07-07, 17:44
Medlem
Deannas avatar
Känns som detta kan bli en rätt tramsig tråd om den får vara öppen.. Den har ju redan börjar spåra ur. Därför stänger jag den..
/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in