2008-07-07, 13:48
Administrator
admins avatar
Diskussionerna i subforumet "Brott & Straff" under "Kriminella nätverk och brottslighet" delas upp i två olika forum:

Veckans brott
Nyhetsrelaterade kriminalfall.
https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=249

Brott och brottsbekämpning
Diskussioner om brottslig verksamhet och dess bekämpning.
https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=269

admin
Citera
2008-07-07, 14:26
Medlem
MysigaBrallors avatar
Fintfint för dom kriminella.
Citera
2008-07-07, 14:28
Medlem
Kenny Kuks avatar
Borde inte "Veckans brott" heta "Aktuella brott" eller liknande? Veckans brott får det att låta som man bara diskuterar den senaste veckans brott.
Citera
2008-07-07, 14:32
Medlem
Läskigs avatar
´Bra, håller också med Kenny, "Aktuella Brott" låter betydligt bättre.
Citera
2008-07-07, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Borde inte "Veckans brott" heta "Aktuella brott" eller liknande? Veckans brott får det att låta som man bara diskuterar den senaste veckans brott.
Yes ändra admin
Citera
2008-07-07, 15:30
Medlem
Soppas avatar
Svårt att veta om man räknar måndag - söndag eller måndag - måndag... Ja låter som om det blir rörigt...
Eller kanske just den dagen i veckan jag loggar in och tycker att "Min" vacka startar!

Aktuella brott låter bättre
Citera
2008-07-07, 15:37
Medlem
Tuesdays avatar
Vad jag skrattade när jag såg att McCann-tråden, om ett drygt ett år gammalt försvinnande, lyfts i något som heter Veckans brott. Eller ska alla trådar flyttas till Kriminalhistoria 7 dygn efter brottet?

Gör om, gör rätt.
Citera
2008-07-08, 02:44
Medlem
Troians avatar
Bifall. Om jag startar en tråd om ett brott som skedde för mer än en vecka sen (eller kanske bara i söndags? nu är det ju tisdag natt) så antar jag att den inte ska hamna i kriminalhistoriadelen? Men det är ju ändå inte "veckans"...

"Veckans brott" låter som en stående spalt i veckotidningen Året runt. "Aktuella brottsfall" vore ett lämpligare namn på subforumet.
Citera
2008-07-08, 16:50
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Kan bara hålla med ovanstående. Byt namn på kategorierna, det där känns helt fel.

Gör om, gör rätt.
Citera
2008-07-08, 20:43
Medlem
Soppas avatar
Önskar att det blev som vanligt igen

Inte passar Mora mordet i veckans brott....
Citera
2008-07-14, 18:05
Medlem
Kenny Kuks avatar
Jag funderar på att börja rapportera alla trådar i "Veckans brott" som inte diskuterar brott som skett den här veckan!
Citera
2008-07-23, 14:25
Medlem
Jag applåderar uppdelningen men underforumet Veckans Brott måste byta namn för med ett så missvisande namn på underforumet så kan man inte begära att användarna sätter korrekta rubriker på sina trådar, eller postar de i rätt forumsdel.

Aktuella Brott borde det heta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in