Om man postat ett inlägg, kan man då få tillbaka detsamma om man inte varit så förutseende att man kopierat det innan man postat det?
Låt säga att man är(well,
försöker vara då

)aktiv i ett fora och svarar på inlägg där, men man blir hela tiden raderad och är inte ens beredd på detta= man kopierar inte det man skrev(och som då blev raderat)
kan man då få tillbaka i kopierad form det man skrev från då den Mod. som raderade det man skrev, fastän man inte vet vilken Mod. som raderade, då de är flera i just detta fora?
Tyckte själv som medlem med kontakt med en Mod.(i då gällande fora och efter DÅ 2 raderingar av 3 möjliga) att man
som medlem måste kopiera det man skriver, utifall man blir raderad, men fick då veta att detta inte alls var nödvändigt!?
Men nu visar sig fallet vara sådant. Ja, detta i efterhand(= efter 3/ 3 försök till postningar i samma ämne/ fora), då...
Men hur veta vilken Mod. som sitter på ens raderade material? Och kan man ändå få tillbaks detta material då?
Och sedan att fråga hur gå tillväga som vad gäller en och samma Mod. som hela tiden tar bort/ raderar en specifik/ utvald/ utpekad medlems inlägg i samma fora och tråd är väl tämligen lönlöst här att göra?
För medlem blir hänvisad till(fortsatt)kontakt med aktuell Mod. via PM och hjälper inte det så ombedes medlem att ta det på öppna forat, för att väl där få sin tråd/ fråga låst

Sökt på siten efter tråd där jag kunde stoppa in denna fråga. Men där jag kom närmast denna sakfråga, där var det ett hänglås på. Så ursäkta så mycket att jag startar en ny tråd som måste få hänglås på sig