• 2
  • 3
2008-07-12, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krikk
ahahah årets tråd
Ja du som varit reggad i 1 månad måste hunnit med och se mycket.

(Nu menade jag inte att jag varit på flashback förevigt heller, syftade mer på regdatum + inlägg.)

OnT, Brukar inte låta mina tepåsar ligga i så länge, brukar mer pressa ur smaken!
Citera
2008-07-12, 06:33
Medlem
RagGAnoFs avatar
jag har kvar den tills jag har drukigt upp, sedan kommer det bästa när man får tugga och suga ut all saft ur tepåsen.
Citera
2008-07-20, 16:17
Medlem
Rennetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_3103

Ja, se där var den, ja.
Citera
2008-07-21, 15:30
Medlem
Anonym negers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagGAnoF
jag har kvar den tills jag har drukigt upp, sedan kommer det bästa när man får tugga och suga ut all saft ur tepåsen.

Ha, fyfan.

Jag fann detta vara en rätt löjlig fråga men tydligen så fanns där vetenskapligt framtagna svar. Jag slänger i påsen i det nära 100-gradiga vattnet, brer mina mackor och drar upp påsen igen.
Citera
2008-07-24, 16:22
Medlem
Elita_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym neger
Ha, fyfan.

Jag fann detta vara en rätt löjlig fråga men tydligen så fanns där vetenskapligt framtagna svar. Jag slänger i påsen i det nära 100-gradiga vattnet, brer mina mackor och drar upp påsen igen.

Hur många mackor brer du då?
Citera
2021-04-06, 16:37
Medlem
svampgaffels avatar
Jag låter tepåsen (eller tesilen) vara i tills teet har gått från kokhett till drickbar temperatur; brukar ta ca 20 min och sedan får den vara i medan jag dricker koppen, kanske ytterligare 10 min. Tycker att te ska smaka te och inte färgat vatten. Får gärna vara beskt för min del. Dessutom ska det bara vara te och inte massa blommor, citrusfrukter eller annat krimskrams.
Citera
2021-04-08, 17:42
Medlem
Sladdarens avatar
Tycker om lite lime eller citron i Te oavsett tesort samt mackor till

Te och oboy tillsammans med vatten och mjölk är en variant ochså .. prova om ni inte provat
Dvs hett / varmt ska det vara inte kallt
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in