• 5
  • 6
2008-08-06, 08:18
Medlem
cannabinols avatar
Ät inte mat innan du går och lägger dig, då sätter matsmältningen igång och du kan ligga uppe hela jävla natten - hände mig inatt.

En rask promenad kan hjälpa för att trötta ut kroppen. En annan klassiker är en varm kopp choklad eller te för att slappna av istället för kost.

Om du verkligen har svårt är en insomningsmedicin som Imovane ett bra altenativ med theralen till, om du lider av någon sorts oro iför morgondagen.

Onani är också ett hett tips måste jag tillägga, eller sex om du har tillgång till en av motsatt kön inom räckhåll.

Annars är en pipa hasch att rekommendera.
Citera
2008-08-06, 19:22
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aschaes
Det stämmer, men det förstärker enbart den smärtlindrande effekten, man blir alltså inte mer hög.

Exakt vad jag menade! Får be om ursäkt om jag var lite otydlig i mitt tidigare inlägg.
Citera
2008-08-06, 22:22
Medlem
Hajimes avatar
förlåt om jag går OT men hur är det med stilnoct/imovane och Cannabis/skunk/spice hur går dom ihop?
Citera
2008-08-06, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hajime
förlåt om jag går OT men hur är det med stilnoct/imovane och Cannabis/skunk/spice hur går dom ihop?
Ingen fara.. bara att det kan bli lite skevt
Citera
2008-08-07, 02:41
Medlem
Hajimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musebreak
Ingen fara.. bara att det kan bli lite skevt
hur menar du?
Citera
2008-08-07, 15:00
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajime

Imovane och Cannabis är min favoritkombo. Som balsam för själen.
Citera
2013-02-27, 00:19
Medlem
Nazipolizeis avatar
Nu ber jag om ursäkt för efterblivet lång bump meen jag är lat och orkar inte starta ny tråd.

Någon som har koll på om luminal eller någon annan barbiatur för den delen funkar att flumma på?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in