2003-08-02, 13:40
Citat:
Jamen det ÄR ju därför jag vill ha en klistrad tråd här på denna sida. Tydligen redovisar ju inte alla moddar sina varningar på outlaw, för då skulle ju dom här ha bannats för över en vecka sen. Jag tycker det är meningslöst att varna folk, om det inte följs upp o redovisas. Personligen bryr jag mig inte om vem som varnats, men det vore bra att kunna se vad folk har varnats för, på en översiktssida så man vet vad som är tillåtet o ej och där efterföljande debatter kan tas. Kan en modd varna i vilken avd som helst? är en fråga jag ställt flera gånger, men aldrig fått nåt bra svar på. Jag har tipsat ett par av dina kollegor vid tillfällen jag tyckt debatten spårat ut nåt fruktansvärt o ska gärna PM-a dig oxå om det blir aktuellt. Tack för ditt inlägg, by the way. Mvh finkel
Ursprungligen postat av IDF
Talar endast för mig själv...
Jag kollar endast de forum jag modererar -och alltså de som jag är intresserad av i sakdebatter. Att ha koll på samtliga forum i ämnen som intresserar mig föga är något jag varken har tid eller lust med.
Jag redovisar internt på Outlaw vilka jag antingen vänligen först ger en tillsägelse eller sedemera varnar. Men ser ni något nytt, alltså nån som redan varnats i andra forum, eller bör varnas för nya regelbrott i befintliga forum är det absolut inget som hindrar er eller vemsomhelst från att skicka ett PM till mig med referens så det uppmärksammas.
Så mr Finkel (och Hyland) ni får gärna uppmärksamma mig på sådant som tillkommit efter jag tillsattes som moderator, om jag nu händelsevis råkat missat något
Jag kollar endast de forum jag modererar -och alltså de som jag är intresserad av i sakdebatter. Att ha koll på samtliga forum i ämnen som intresserar mig föga är något jag varken har tid eller lust med.
Jag redovisar internt på Outlaw vilka jag antingen vänligen först ger en tillsägelse eller sedemera varnar. Men ser ni något nytt, alltså nån som redan varnats i andra forum, eller bör varnas för nya regelbrott i befintliga forum är det absolut inget som hindrar er eller vemsomhelst från att skicka ett PM till mig med referens så det uppmärksammas.
Så mr Finkel (och Hyland) ni får gärna uppmärksamma mig på sådant som tillkommit efter jag tillsattes som moderator, om jag nu händelsevis råkat missat något