2008-07-03, 22:38
Medlem
Fungerar tor i spel? MMORPG's och så? Isåfall undrar jag hur man konfigurerar det. Om inte det går undrar jag om ni har några tips på program som fungerar med spel.
Citera
2008-07-04, 00:42
Medlem
Zmegolazs avatar
Du måste kunna ställa in proxyserver manuellt i programmet eller spelet för att det ska gå.
Citera
2008-07-04, 08:39
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Ett problem när du lägger på extra lager kan vara att du bygger in fördröjningar som sällan är populära när man kör onlinespel. Varför vill du kryptera och dölja din speltrafik?
Citera
2008-07-04, 13:05
Medlem
Måste jag verkligen berätta det? Slutar alltid med att någon säger typ "då får du komma på det själv om du ska hålla på med sådana saker". Tänkte på spelet Maple Story. Har fått IP ban och behöver en proxy
Citera
2008-07-04, 13:40
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maiiday
Måste jag verkligen berätta det? Slutar alltid med att någon säger typ "då får du komma på det själv om du ska hålla på med sådana saker". Tänkte på spelet Maple Story. Har fått IP ban och behöver en proxy
Jag bryr mig inte om den egentliga anledningen. Orsaken till att jag frågar är att du kanske inte behöver just det du frågar efter. I det här fallet behöver du bara en proxy, inte TOR. Krypteringen ger dig inget som helst extra förutom en massa bekymmer.
Citera
2008-07-04, 22:58
Medlem
Jag vill inte surfa anonymt utan bara ändra IP-adress så att jag kan spela igen. Jag undrar om det går och hur man gör?
Citera
2008-07-05, 07:35
Medlem
zixls avatar
Om du läste och begrundade ånkels svar så har du lösningen, ang TOR så är väl hastigheten ungefär lika med ett 56k modem, ingen höjdarspeed.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in