2008-07-03, 22:38
Medlem
Fungerar tor i spel? MMORPG's och s? Isfall undrar jag hur man konfigurerar det. Om inte det gr undrar jag om ni har ngra tips p program som fungerar med spel.
Citera
2008-07-04, 00:42
Medlem
Zmegolazs avatar
Du mste kunna stlla in proxyserver manuellt i programmet eller spelet fr att det ska g.
Citera
2008-07-04, 08:39
Medlem
nkelGunnars avatar
Ett problem nr du lgger p extra lager kan vara att du bygger in frdrjningar som sllan r populra nr man kr onlinespel. Varfr vill du kryptera och dlja din speltrafik?
Citera
2008-07-04, 13:05
Medlem
Mste jag verkligen bertta det? Slutar alltid med att ngon sger typ "d fr du komma p det sjlv om du ska hlla p med sdana saker". Tnkte p spelet Maple Story. Har ftt IP ban och behver en proxy
Citera
2008-07-04, 13:40
Medlem
nkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maiiday
Mste jag verkligen bertta det? Slutar alltid med att ngon sger typ "d fr du komma p det sjlv om du ska hlla p med sdana saker". Tnkte p spelet Maple Story. Har ftt IP ban och behver en proxy
Jag bryr mig inte om den egentliga anledningen. Orsaken till att jag frgar r att du kanske inte behver just det du frgar efter. I det hr fallet behver du bara en proxy, inte TOR. Krypteringen ger dig inget som helst extra frutom en massa bekymmer.
Citera
2008-07-04, 22:58
Medlem
Jag vill inte surfa anonymt utan bara ndra IP-adress s att jag kan spela igen. Jag undrar om det gr och hur man gr?
Citera
2008-07-05, 07:35
Medlem
zixls avatar
Om du lste och begrundade nkels svar s har du lsningen, ang TOR s r vl hastigheten ungefr lika med ett 56k modem, ingen hjdarspeed.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in