2003-08-02, 20:40
Medlem
hur många mycket sobril måste man käka för o blir flum ???
jag har 3 st 10 mg....

en gång käka jag 5 st 5 mg men det hände inte specielt mycket!
kan man få samma effeket på sobril som på rohypnol ?

har nåra propavan me... kan man kombinera det med sobril eller ? jag vet att propavan e sömnmedel men man kanske kan blir flöddrig på dom om man käkar lite benzos till :P jag e inte ute efter att sova alltså
Citera
2003-08-09, 21:14
Medlem
Re: Sobril

Citat:
Ursprungligen postat av outlaw
hur många mycket sobril måste man käka för o blir flum ???
jag har 3 st 10 mg....
Jag skulle aldrig ta tre stycken 10mg sobril, särskilt inte ute på stan. Ska du dricka osså kan det bli RIKTIGT instabilt. Ta en eller en och en halv, det är en jävla skillnad på 5mg och 10mg (låter dessutom som om de du käkat tidigare varit för gamla eller nåt).

Citat:
kan man få samma effeket på sobril som på rohypnol ?
Ja, de är väl i princip samma grejer? Jag tror att ropp är den olagliga varianten av samma substans. Problemet med båda är att de inte sätter in särskilt snabbt.
Citera
2003-08-10, 12:34
Medlem
Jag käkade 13 st sobril (25mg), drack ca 3 folköl till det, körde sedan bil, somnade mellan 2 filer (!), torskade.... Har inget minne av att jag gick hem o hämtade bilen. Rekommenderar alltså inga sådana doser, , man har inte direkt nån stor koll på sig själv. Däremot, om du käkar 1 1/2 10mg tablett kommer du nog inte känna så mkt... Jag brukade käka typ 4 st 25 mg för att uppnå ett roligt rus, men man kan ju minska ner dosen till 2 st 25 mg om man har en folkis att dricka till... men tat lugnt..
Citera
2003-08-10, 18:43
Medlem
nu vet jag svaret på min egen fråga...

Jag käkade 10 Temesta 1 mg + 7 Sobril 15 mg, Var riktigt skum fatta typ inget kunde inte hänga med i någon konversation över huvud taget, sen tog jag 2 stycken korkar GBL då decka jag inte mycket senare. Vaknade sedan upp o trodde att jag var på nån fest nånstans fast dom försökte förklara för mig att jag var hemam hos en kompiss men jag insisterade på att det var fel för jag hade för mig riktigt stark att det inte var så.
Jaja en riktig konstig upplevelse men så är det med benzo...
Jag själv tycker att man blir mer skön på roppar, men MYCKET mer trög o helt dement på det som jag tog alltså Temesta och Sobril, iaf på dom doserna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in