2008-07-03, 19:47
Medlem
Paskos avatar
Jag har ett problem med WMP som sagt.

Nstan alla filer gr att spela upp men vissa enstaka filer hr man inte ljudet p ven fast det r samma codec som alla dom andra, jag har frskt med allt, tankat nya codex, uppgraderat WMP men det funkar fortfarande inte

Det str ingenting utan filen spelas upp och allt r som vanligt bara det att man inte hr nnting. Det funkar med VLC iof, men irriterade att det inte funkar med WMP bara.

Jag anvnder Windows media player version: 11.0.5721.5145 f.
Citera
2008-07-03, 20:45
Medlem
VLC anvnder sina egna codecs s det r inte konstigt att det funkar dr.

Prova ta bort alla gamla codecs och installera CCCP packet, inget som inte funkar fr mig med det. Media player classic r en trevlig spelare ocks.
Citera
2008-08-27, 11:04
Medlem
Paskos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiki
VLC anvnder sina egna codecs s det r inte konstigt att det funkar dr.

Det r jag helt medveten om, det r bara det att jag vill att WMP ska fungera som det ska ven om jag inte anvnder det, lter kanske konstigt men sn r jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Hiki
Prova ta bort alla gamla codecs och installera CCCP packet, inget som inte funkar fr mig med det. Media player classic r en trevlig spelare ocks.

Jag provade med det ocks, tack fr tipset men jag har ftt igng det nu fr lnge sen.

Att jag svarar shr sent beror vll p att jag inte haft s mycket koll p den hr trden och att jag inte sg frst nu att ngon hade postat hr.
Citera
2008-08-27, 11:05
Medlem
Paskos avatar
Mod kan lsa trden frresten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in