2008-12-02, 21:13
Medlem
z2joiss avatar
Knullade inte hon med Robban Wells för ett par tre år sedan? Har för mig att det var lite småhemligt eftersom hon inte var så gammal då.
Citera
2008-12-02, 21:49
Medlem
"boris"s avatar
Jag har en vän som dejtade henne för några år sedan, när hon fortfarande bodde på hemmaplan så att säga.
Citera
2008-12-02, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boris
Jag har en vän som dejtade henne för några år sedan, när hon fortfarande bodde på hemmaplan så att säga.
Vad roligt för dig...
Citera
2008-12-02, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mick66
Vad roligt för dig...

Dagens bästa
Citera
2008-12-02, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boris

Hon har väl haft en del på sin "lista". Mest känd är väl hockeyspelaren Simon Skoog, som var tämligen misslyckad i både HV och Malmö.
Citera
2008-12-02, 23:20
Medlem
mrBONDs avatar
Jag skrev för ett tag sen i tråden att jag haft Sanna i baksätet, men inlägget blev raderat. Dock är det sant! Men det var inte så spännande som man kunde hoppats eftersom jag extraknäckte lite på Taxi..
Det var dock några år sen, och på hennes "hemmaplan"...

Sanna är väldigt snäll och som många säger kanske lite tråkig.

Ett annat "kul" minne som indirekt handlar om Sanna är när jag tröttnade på grabbens musik i bilen, och slängde ut hans (brända) Metalskiva genom fönstret. Han knäckte då min yngsta dotters signerade Sanna-CD och gjorde samma sak..
Han har fortfarande inte fattat att det inte var rättvist!
Pojkvasker!
Citera
2008-12-03, 00:14
Medlem
couchfishings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrBOND
Jag skrev för ett tag sen i tråden att jag haft Sanna i baksätet, men inlägget blev raderat. Dock är det sant! Men det var inte så spännande som man kunde hoppats eftersom jag extraknäckte lite på Taxi..
Det var dock några år sen, och på hennes "hemmaplan"...

Sanna är väldigt snäll och som många säger kanske lite tråkig.

Ett annat "kul" minne som indirekt handlar om Sanna är när jag tröttnade på grabbens musik i bilen, och slängde ut hans (brända) Metalskiva genom fönstret. Han knäckte då min yngsta dotters signerade Sanna-CD och gjorde samma sak..
Han har fortfarande inte fattat att det inte var rättvist!
Pojkvasker!
Haha, den grabben kommer det bli någonting bra av. Till skillnad från sin fader som slänger ut grabbens metalplattor
Citera
2008-12-03, 19:11
Medlem
lefthooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Möppen
Alltid varit "lillgammal". Enligt färska undersökningar är hennes psykiska ålder 67år.
Källa på det?
Citera
2008-12-03, 19:13
Medlem
666Hates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lefthook
Källa på det?
Varsegod:
https://www.flashback.org/showpost....8&postcount=21
Citera
2008-12-03, 19:30
Medlem
johnjohns avatar
Hon är sjukt snygg. Allt jag kan tänka på när jag ser henne är: Henne vill jag vara ihop med och ta hand om dygnet runt. Tur att jag har en ung tjej som är som hon, dvs. lillgammal.
Citera
2008-12-03, 19:55
Bannlyst
Singel

Nej, snygg är att ta i. Söt kanske men lite manliga drag över henne. Men iof. Hon är ju singel nu så kör hårt

http://nyheter24.se/noje/kandisar/78...en-singel-igen
Citera
2008-12-03, 20:58
Medlem
Yazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dentor
Nej, snygg är att ta i. Söt kanske men lite manliga drag över henne. Men iof. Hon är ju singel nu så kör hårt

http://nyheter24.se/noje/kandisar/78...en-singel-igen

Tänk om hon går upp mycket i viktoch kilona sätter sig i ansiktet. Håller nacken då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in