2008-07-02, 14:14
Medlem
Tjena..
Har börjatt om från början på Ratchet N' Clank Tools Of Destruktion, för att försöka klara hela spelet till punkt och pricka, just nu är jag i Stratus citty och har just åkt med den flygande bussen med hjälp av linskutaren. Väl framme ska man ta sig vidare över ett gap, och de e inga problem, men där emot fins det två vägar åt höger och vänster som är blokerade med varsitt rött energifält.

så min fråga e, e de någon som vet hur fan man tar sig in där??
Citera
2008-07-02, 14:20
Medlem
Cryingmantiss avatar
Du jhar inte varit in och sökt på www.gamefaqs.com ?
Där står verkligen allt, jag brukar använda walktrough när jag ska klara ett spel 100% eller liknande.
Citera
2008-07-02, 14:24
Medlem
ok tack för tipset skall kolla upp de me en gång..
Citera
2008-07-02, 14:27
Medlem
Cryingmantiss avatar
Do it

Du hittar verkligen alla spel där, jag har inte varit med om ett endaste som inte står där. Folk är verkligen riktigt duktiga att göra walktrough som är perfekt att använda om man är sugen på att greja alla saker i ett spel, eller om man fastnat ordentligt.

Sen, om du tycker att en person förklarat dåligt, kolla en annan walktrough, vissa skriver mer utförligt än andra.
Citera
2008-07-02, 14:33
Medlem
???

Hmm.. ja var just inne och kollade lite.
det fins ju typ codes, rewews, board och liknande, är det inne på den board länken man kan hitta hjälp för specifika platytser eller är den nån speciel walktrough länk jag har missat????

hittade just vad du menade.. sry
Senast redigerad av xdim_x2 2008-07-02 kl. 14:34. Anledning: hittade det
Citera
2011-05-06, 21:16
Medlem
Testa www.fuska.nu där brukar det finnas rätt bra grejer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem