2008-10-09, 12:20
Medlem
Serendipity73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bravo83
Ingen som lyckats att få fram en bild på fanskapet?

Ehhh, jag har en bild på fanskapet från när han stiger ur häktesbilen......är det så att jag ska lägga upp den ? Jag har precis blivit medlem här på flashback och har bilden sparad, men jag kan ju inte länka till den..... Går den att publicera på sidan här eller ? Vill ju inte bli avstängd heller för att ha gjort fel, trots att det är en jävla skithög den där Ulf Borgström !!! Ge mig lite hjälp och ett ärligt svar så ska ni få bilden jag har. Den är inte så bra och ganska liten men va fan, han syns bra och tydligt ändå, hur han ser ut !!!!
Citera
2008-10-09, 12:25
Bannlyst
Du kan använda den är sidan för att lägga upp bilden www.geting.se sedan klistrar du bara in länken till bilden!
Citera
2008-10-09, 12:48
Medlem
Serendipity73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bravo83
Du kan använda den är sidan för att lägga upp bilden www.geting.se sedan klistrar du bara in länken till bilden!

http://www.geting.se/viewimage.php?image=128749-Borg Ulfstrom safety match.jpg

sådär hoppas det funkar då ! Vet inte om det blev nåt fel först...kom upp en bild på Homer Simpson ! (Skratt) ! Nåja, fungerar inte länken gör jag om det igen ! Mycket nöje !
Citera
2008-10-09, 12:50
Medlem
Midnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serendipity73
Ehhh, jag har en bild på fanskapet från när han stiger ur häktesbilen......är det så att jag ska lägga upp den ? Jag har precis blivit medlem här på flashback och har bilden sparad, men jag kan ju inte länka till den..... Går den att publicera på sidan här eller ? Vill ju inte bli avstängd heller för att ha gjort fel, trots att det är en jävla skithög den där Ulf Borgström !!! Ge mig lite hjälp och ett ärligt svar så ska ni få bilden jag har. Den är inte så bra och ganska liten men va fan, han syns bra och tydligt ändå, hur han ser ut !!!!

Hej!

Mitt tips är att du skickar ett PM först till en moderator och kollar om man får lägga upp bilder på peronsen, jag vet faktiskt inte.

För annars kommer alla i sann fb stil säga att man får göra så sen sitter du där avstängd ändå

Om du får lägga upp bilden rekomenderar jag att du laddar upp den på http://imageshack.us/ och sen postar du en länk här.

EDIT: Okey, jag skriver så jäla långsamt
Citera
2008-10-09, 12:50
Medlem
Serendipity73s avatar
Citat:
http://www.geting.se/viewimage.php?image=128749-Borg Ulfstrom safety match.jpg

sådär hoppas det funkar då ! Vet inte om det blev nåt fel först...kom upp en bild på Homer Simpson ! (Skratt) ! Nåja, fungerar inte länken gör jag om det igen ! Mycket nöje !

Hmmmm.... verkar som det var för lång länk....krympte den. testar igen....

http://www.geting.se/viewimage.php?image=128750-ub.jpg
Citera
2008-10-09, 13:47
Medlem
OddJobb67s avatar
Någon som vet vart i Ystad Ul* Borgs*röm bor.
Citera
2008-10-09, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OddJobb67

Enligt Polisen så bor han i Ystad, men söker man på Upplysning så finns det ingen Ul* Borgs*röm skriven i Ystad, men det finns en Ul* Borgs*röm som det inte står några adressuppgifter på. Så antagligen är det den rätta...

Edit: Tack för bilden Serendipity73!
Senast redigerad av Bravo83 2008-10-09 kl. 15:43.
Citera
2008-10-09, 17:30
Medlem
Mymys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OddJobb67

Inneboende hos vän på Regementsgatan
Citera
2008-10-09, 17:52
Medlem
Galenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mymy
Inneboende hos vän på Regementsgatan

Fullständig adress tack!? - utan att hänga ut hans vän då förstås.
Citera
2008-10-09, 19:32
Medlem
Mymys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galenzo
Fullständig adress tack!? - utan att hänga ut hans vän då förstås.

Vet ej adressen, men ett par trappuppgångar ifrån där det brann.
Senast redigerad av Mymy 2008-10-09 kl. 19:34.
Citera
2008-10-09, 20:58
Medlem
Citat:
Hmmmm.... verkar som det var för lång länk....krympte den. testar igen....

http://www.geting.se/viewimage.php?image=128750-ub.jpg

Tackar för bilden! Precis vad vi behöver. Finns den möjligen i högre upplösning så att man ser klart och tydligt hur fanstyget ser ut?
Citera
2008-10-09, 21:06
Medlem
Serendipity73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunilla66
Tackar för bilden! Precis vad vi behöver. Finns den möjligen i högre upplösning så att man ser klart och tydligt hur fanstyget ser ut?

Ledsen, men bilden är tagen med en riktigt rutten mobilkamera (tror jag! hehe!) så tyvärr finns den inte i bättre upplösning mig veterligen. Tycker han borde få sitta i Snickarboa för hyssen han gjort....eller den brände han ju oxå ner....hmmmm ! Sjukt ! En polare till mig fick brev från försäkringsbolaget sitt där de berättade att premierna var höjda så att det kostade honom 150 kr mer tack vare alla bränder som varit. Tack för det Uffe ! Otäckt värre om någon hittar honom där det ser ut som han tänt eld på sig själv.....man vet ju aldrig med så sjuka personer, eller hur. Han kan ju ha slarvat med tändvätskan. haha !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in