2013-02-03, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Har han sagt det? "Jag ska aldrig blanda in narkotika i era liv, bara i andra familjer. Jag ska bara deala narkotika till föräldrar vars barn får lida. Men ni ska inte ta skada. Promise."

Eller?

Det är väl dem föräldrarna som köper narkotikan som får skylla sig själva? Haha shit du måste ha en åsnehjärna.
Citera
2013-02-03, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missyy
Du har helt rätt. Men jag har inga planer på bli någon narkotika langare bara för min pappa varit det.

Men ni är ju fler barn i familjen.

--- Har din pappa försörjt dig genom att sälja knark? Hur känns det i så fall att du har levt på andras förstörda liv?
Citera
2013-02-03, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winston Smith
Men ni är ju fler barn i familjen.

--- Har din pappa försörjt dig genom att sälja knark? Hur känns det i så fall att du har levt på andras förstörda liv?

Jag har väl en mamma också som uppfostrat mig med sina värderingar. Jag är inte född på gatan. Jag har aldrig fått några pengar direkt från min pappa så du vet inte vad du skriver om. Ta reda på fakta innan du skriver.
Citera
2013-02-03, 21:37
Bannlyst
Citat:
Min pappa är en typisk blatte och du är en typiskt pinsam svensk. Går in och stör sig och diskuterar andras liv på nätet för du tydligen inte verkar har något eget liv. Min pappa har kanske gjort olagliga saker men han är i alla fall inte så jävla mobbad som du och tar sig in på ett forum för och snacka skit om någon som redan blivit ut slängd ur Svergie? Haha get over yourself. Är sååå jävla stolt att ha just den pappan jag har som gjort narkotikabrott och blivit ut släng ur Sverige. Jag har mycket hellre han som en förälder än en osäker jävel som dig. Ha det bra
Ja jag är en typisk svensk, det vill säga mycket mer framgångsrik än vad din skit-familj är.

Åk tillbaka till skitlandet du kom från, du kommer ändå bara föda en massa kriminella skitar vid namn Mohammed och Ahmed när du växt upp och skaffat barn lilla flicka.

Skäms du inte att vara så misslyckad som du är? Där i ghettot som du och familjen bor i?

Haha så jävla skönt att ditt äckel till farsa är i hemlandet igen, jag gissar att han våldtar kvinnor och mördar folk där nere i skitlandet, tur att vi slipper betala för honom .

Kunde inte din farsa gjort något annat som att baka pizza eller städa toaletter? Det är ju den enda nytta ni svartingar gör.
Citera
2013-02-03, 21:40
Bannlyst
Citat:
Jag har väl en mamma också som uppfostrat mig med sina värderingar. Jag är inte född på gatan. Jag har aldrig fått några pengar direkt från min pappa så du vet inte vad du skriver om. Ta reda på fakta innan du skriver.
Din blatte morsa har sådana värderingar att hon skaffade barn med en grovt kriminell man, varför skaffade inte din mamma barn med en icke kriminell man om hon nu har någon moral?

Eftersom ni är kurder är det naturligtvis svårt att finna en kurdisk man som inte är kriminell, det förstår jag.

Ska inte du gå och suga av din grovt kriminella pojkvän Abdullah istället för att sitta på ett forum och hänga? Ingen förutom din kurd släkt kommer någonsin ha respekt för din farsa ändå.
Citera
2013-02-03, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NobunagaOda
Ja jag är en typisk svensk, det vill säga mycket mer framgångsrik än vad din skit-familj är.

Åk tillbaka till skitlandet du kom från, du kommer ändå bara föda en massa kriminella skitar vid namn Mohammed och Ahmed när du växt upp och skaffat barn lilla flicka.

Skäms du inte att vara så misslyckad som du är? Där i ghettot som du och familjen bor i?

Haha så jävla skönt att ditt äckel till farsa är i hemlandet igen, jag gissar att han våldtar kvinnor och mördar folk där nere i skitlandet, tur att vi slipper betala för honom .

Kunde inte din farsa gjort något annat som att baka pizza eller städa toaletter? Det är ju den enda nytta ni svartingar gör.

Haha vänta lite här nu va? Min mamma är svensk? Vi bor inte i något ghetto? Så lägg ner dina fördomar äckel rasist. Hahahaha jag skrattar bara åt dig hur pinsam du är som inte har något eget liv utan måste gå och störa sig på andras. Rasist är vad du är. En misslyckad svensk äcklig rasist
Citera
2013-02-03, 21:46
Medlem
Citat:
Din blatte morsa har sådana värderingar att hon skaffade barn med en grovt kriminell man, varför skaffade inte din mamma barn med en icke kriminell man om hon nu har någon moral?

Eftersom ni är kurder är det naturligtvis svårt att finna en kurdisk man som inte är kriminell, det förstår jag.

Ska inte du gå och suga av din grovt kriminella pojkvän Abdullah istället för att sitta på ett forum och hänga? Ingen förutom din kurd släkt kommer någonsin ha respekt för din farsa ändå.

Haha nu gick du bara över gränsen. Nu förstår jag vad problemet är du är rasist och onöjd med dig själv Ha det bra din osäkra lilla sak.
Citera
2013-02-03, 21:53
Bannlyst
Citat:
Haha vänta lite här nu va? Min mamma är svensk? Vi bor inte i något ghetto? Så lägg ner dina fördomar äckel rasist. Hahahaha jag skrattar bara åt dig hur pinsam du är som inte har något eget liv utan måste gå och störa sig på andras. Rasist är vad du är. En misslyckad svensk äcklig rasist
Tyvärr brås du på din pappa, du hatar svenskar, ser dig som kurd och kommer tyvärr bli tillsammans med fel typer av killar.

Du kommer inte bryta den negativa spiralen som din pappa började med och bli en bra medborgare som arbetar och gör rätt för sig.

Du umgås säkert med många kriminella gissar jag?
Citera
2013-02-03, 22:01
Medlem
Citat:
Tyvärr brås du på din pappa, du hatar svenskar, ser dig som kurd och kommer tyvärr bli tillsammans med fel typer av killar.

Du kommer inte bryta den negativa spiralen som din pappa började med och bli en bra medborgare som arbetar och gör rätt för sig.

Du umgås säkert med många kriminella gissar jag?

Verkligen inte. Bor med min svenska mamma, umgås med både utländska personer och svenskar vilket du inte verkar göra eller kmr göra för du är RASIST. Usch på dig. Skäms på dig och hela din familj.
Citera
2013-02-03, 22:13
Bannlyst
Citat:
Verkligen inte. Bor med min svenska mamma, umgås med både utländska personer och svenskar vilket du inte verkar göra eller kmr göra för du är RASIST. Usch på dig. Skäms på dig och hela din familj.
Jag ber om ursäkt för de ordval jag använde tidigare, det är på det viset att jag helt enkelt avskyr kriminella, en av mina polare har råkat ut för misshandel tidigare vilket gjort att jag inte har någon respekt för kriminella människor, därav de ord jag använde om din pappa tidigare. Jag är förbannad helt enkelt.

Så din mamma är svensk? Intressant, man brukar ju få stanna i landet om man har relation med en svensk, verkar som din pappa var ett undantag.
Citera
2013-02-04, 10:22
Medlem
spoilers avatar
"Förföljelsen av olika religiösa minoriteter ökar i världen och de senaste åren har många sökt asyl i Sverige av religiösa skäl. En av dem är 19-åriga Feda Hussain i Sundsvall som förföljdes på grund av sin kristna tro i Afghanistan.

Feda Hussains pappa var predikant och dödades i Afghanistan av Talibanerna. Feda har sökt asyl i Sverige, men Migrationsverket tror inte på att han är kristen. Nu ska han utvisas.

– I Afghanistan bor många fundamentalistiska muslimer och de vet att min pappa var kristen och de hotar oss för att vi bytte religion i familjen.

Min pappa var präst och han predikade för människor som Jesus säger i Bibeln att man ska göra. Men när Talibanerna fick reda på det kom de till vårt hus och grep min pappa och dödade honom, berättar Feda Hussain.

Men Migrationsverket tror inte på Fedas berättelse. Han har inget dokument som visar att han är kristen. Han har inte kunnat svara på frågor om skillnader mellan protestanter, ortodoxa och katoliker och han har blandat ihop några saker med påsk och jul.

– Feda kommer från ett strängt strängt muslimskt land, säger Lotta Meurling som jobbar för asylkommitten i Sundsvall.

– Han har inte tagit ställning till om han ska bli katolik eller protestant. Han har levt i en kristen miljö på landsbygden."

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=110&artikel=5431161
Citera
2013-02-05, 23:28
Medlem
arboratoruss avatar
P4 Sörmland: Mamma och dotter hotas av utvisning

Den ryska mamman Naida och hennes nioåriga dotter, som bott i Sverige i tre år, varav en tid i Sörmland, hotas av utvisning Dagestan i Ryssland eftersom Migrationsöverdomstolen beslutat att de inte får stanna.
De flydde till Sverige från Dagestan i Ryssland. Där utsattes de, enligt mamman, för psykiska och fysiska övergrepp samtidigt som pappan fördes bort av säkerhetspolisen för att aldrig mer komma tillbaka. Sedan tre år tillbaka bor de i Sörmland.
Senast redigerad av arboratorus 2013-02-05 kl. 23:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in