• 2
  • 3
2008-07-03, 18:38
Medlem
xciters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SulFatrykarn
vill man ha scrrenshots från webläsaren och använder firefox tycker jag fireshot är överlägset bäst! då laddas bilden upp på en server också så man kan länka till den

Kan man se alla bilden man har uploadat på servern?
Verkar annars som ett bra program
Citera
2008-07-04, 00:10
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwIrPiE
Eller om du använder Vista (finns säkert på XP också) kan du använda skärmklippsverktyget det är bättre tycker jag för där kan du välja hur mycket av skärmen du vill ha...
Que?? I XP har jag aldrig sett något sådant, men det vore förträffligt om det fanns?
Citera
2008-07-04, 10:20
Medlem
J.Perssons avatar
Går det inte å filma sitt skrivbord med Snagit också? Hadde nått sånt förut när man var liten :P
Citera
2008-07-04, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xciter
Kan man se alla bilden man har uploadat på servern?
Verkar annars som ett bra program

nej, man får klippa ut adressen (eller kopiera bilden och klistra in i nån rich text editor, så minns den adressen)

men jag tycker det är bra att man kan ladda upp bilden utan att behöva logga in på nåt konto, det tycker jag känns för krångligt.

vill man ta en screenshot och direkt kunna editera den lite mer avancerat och spara den till nåt konto (typ flickr, picaza eller liknande) så är "Picnic" en mer avancerad extention. men jag föredrar att slippa logga in på nåt
Citera
2008-07-04, 21:16
Medlem
exploits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey

... Och vem f-n använder Paint, förresten??

Tycker inte att du skall klaga på den killen som du citerade

Paint är dock ett bra verktyg när det gäller att klistra in bilder man print screenat.
Citera
2008-07-06, 13:16
Medlem
jabbe91s avatar
I vissa spel kan man trycka på F12 så lägger sig en screenshot i spelets program map som herter nått med screenshot, testa de!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in