2008-07-01, 19:06
Medlem
Jag tänkte mest på tjejerna här!

Vilken stil på en kille är sexigast?

Är det typ en kille som är lite skate aktig? Skjorts och nån t-shirt och kepsen bakochfram?

Metal kille kanske?

Brat-aktig kille?

Ja, ni förstår vad jag menar.. vilken sorts style på en kille tycker ni är snyggast?
Citera
2008-07-01, 19:08
Medlem
ruby reds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwilo87
Jag tänkte mest på tjejerna här!

Vilken stil på en kille är sexigast?

Är det typ en kille som är lite skate aktig? Skjorts och nån t-shirt och kepsen bakochfram?

Metal kille kanske?

Brat-aktig kille?

Ja, ni förstår vad jag menar.. vilken sorts style på en kille tycker ni är snyggast?

jag vet inte riktigt vad den stilen som jag tycker om heter. men det ær lite "smutsig" kan man sæga. Killar som jobbar på carlings brukar ha sån stil :P
Citera
2008-07-01, 19:08
Medlem
kamikaze_kids avatar
Det ligger väl i den inviduella betraktarens ögon?
Citera
2008-07-01, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamikaze_kid
Det ligger väl i den inviduella betraktarens ögon?

Ja, det hoppas jag verkligen.
Citera
2008-07-01, 19:24
Medlem
Jag tycker om killar som man inte kan peka på och säga vilken stil han har, t ex "han är skejtare/hårdrockare/punkare/brat", utan som bara är lite lagom... Nåt som ofta funkar är ett par jeans som sitter bra (inte tajta, inte säckiga) och en t-shirt (inte så tajt att bröstvårtorna syns, men jag vill kunna skönja ryggmuskler). Och kom ihåg, det är väldigt få killar som ser bättre ut i linne än vad de gör i t-shirt.
Citera
2008-07-01, 19:28
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Snarare som en drottning. Som kvinna känns det rätt främmande att må som en kung.

Haha Nu har jag asgarvat av två av dina kommentarer, du är nog kung fast på ett drottningsett

ONT:
Givetvis tycker alla tjejer som alla andra tjejer...

Förstår att Imelda jävlas med mig. För frågan går inte att svara på. Eller jo, var och en, men inte i helhet.
Citera
2008-07-01, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cataclysmal
Jag tycker om killar som man inte kan peka på och säga vilken stil han har, t ex "han är skejtare/hårdrockare/punkare/brat", utan som bara är lite lagom... Nåt som ofta funkar är ett par jeans som sitter bra (inte tajta, inte säckiga) och en t-shirt (inte så tajt att bröstvårtorna syns, men jag vill kunna skönja ryggmuskler). Och kom ihåg, det är väldigt få killar som ser bättre ut i linne än vad de gör i t-shirt.

Jaja, du menar lite osm Chad Michael Mnurray i One Tree Hill då förstår jag?
Citera
2008-07-01, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grunk_
Klart man kan, men självklart får man räkna med att bland alla medlemmar finns det folk som (enligt dig) inte kan bete sig (jag anser att hennes kommentarer var riktigt roande faktiskt, men det är ju bara jag) .

Aja, struntsamma.. men det känns ju faktiskt rätt värdelöst att starta upp en tråd på ett ämne man faktiskt känner det skulle vara rätt intressant att få vettiga svar i!

Men istället få man svar av folk som gör narr av en för ens stavning, känns ju inte särskilt motiverande! Visst, jag förstår väl om ni tycker det är roligt att se sådana svar, men ni kan ju tänka er in i min situation som trådskapare!

Men men, ska inte älta mer om det.. nu ska jag sitta och vänta på lite mer svar så får vi se vad FB tjejerna egentligen tycker är sexigast
Citera
2008-07-01, 19:45
Medlem
Snövits avatar
Erotik och sexualitet --> Mode och livsstil /Mod
Citera
2008-07-01, 19:51
Medlem
antagonistens avatar
De gillar allt som är tvärtemot vad du gillar att klä dig i.

Skämt åsido, hur fan hade du tänkt dig att vi skulle kunna besvara det?
Alla har olika smak, så man kan inte säga att någont som är si och så är bättre än någonting annat.

Edit: Något som alla tänder på är bra självförtroende.
Skaffa dig det och klä dig i det du känner dig bekväm i, så kommer brudarna att flockas kring dig.
Senast redigerad av antagonisten 2008-07-01 kl. 19:54.
Citera
2008-07-01, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
De gillar allt som är tvärtemot vad du gillar att klä dig i.

Skämt åsido, hur fan hade du tänkt dig att vi skulle kunna besvara det?
Alla har olika smak, så man kan inte säga att någont som är si och så är bättre än någonting annat.

Edit: Något som alla tänder på är bra självförtroende.
Skaffa dig det och klä dig i det du känner dig bekväm i, så kommer brudarna att flockas kring dig.

Jo, så är det säkert! men nu är det så att jag har min egen stil, jag tänkte bara att om jag får tillräckligt många svar så kan man ju göra en liten sammanfattning och se hur majoriteten tänker iallafall.. kan ju stämma vem vet! jag tycker iallafall att det är intressant!

Så sluta klaga på mig nu!!
Citera
2008-07-01, 20:00
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwilo87
Jag är bara nyfiken på vad tjejer tycker är hetast?
Det finns nog lika många svar som det finns tjejer. Själv gillar jag olika stilar vid olika tillfällen. Ska vi på fest på sommaren föredrar jag min kille i ljus linnekostym ska vi bara promenera på stan tycker jag skjorta, jeans och sneakers är snyggt. Jag är överlag svag för linnekläder på killar och tror att om man ska definiera vilken stil jag gillar så är det nog lite snobbigt men casual.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in