2008-07-01, 16:28
Medlem
@anna@s avatar
Är en gammal pundare som nu fått diagnosen ADHD.Undrar nu om det är fler än jag som inte tror på att det finns något som heter så?Det verkar så konstigt att få en sådan diagnos med tanke på hur utredningen går till.Själv är jag nu övertygad om att det bara är ytterligare ett sätt att placera oss i fack för att få oss mer lätthanterliga,samt att få oss registrerade.För hur kan det vara möjligt att bli nekad medicin mot en diagnostiserad sjukdom ifall man inte underkastar sig att lämna pissprover regelbundet???Låt säga att man fick diagnosen diabetes,inte ställs det väl en massa vilkor för att man ska få insulin då.Vet inte någon annan sjukdom vars behandling har en massa vilkor!När det nu är så här"jiddrigt"att vara missbrukare kan jag inte förstå hur man kan skriva så jävla idiotiska saker som jag läst i detta forum?Vad fan tänker man med?Det gör ju inte livet lättare när man ser sådant skit. Oavsett hur man använder det(själv skiter jag i vad folk stoppar i sig),så behöver man ju inte skylta med det offentligt!Gör livet lättare för oss rövare och börja använd skallarna.@Anna@
2008-07-01, 16:36
Medlem
b0gfettos avatar
Va?
2008-07-01, 16:40
Medlem
Ankishs avatar
Du får nog dra ner lite på knarket..
2008-07-01, 16:48
Medlem
Flytande_argots avatar
Du borde lära dig posta i rätt forum.
2008-07-01, 16:51
Medlem
*Försökt klara ut texten lite*

Citat:
Jag är en gammal pundare som nu fått diagnosen ADHD. Det jag undrar är om det är fler än jag som inte tror på diagnosens existens?

Det verkar så konstigt att få en sådan diagnos med tanke på hur utredningen går till. Själv är jag nu övertygad om att det bara är ytterligare ett sätt att placera oss i fack för att få oss mer lätthanterliga och registrera oss.

Hur kan det vara möjligt att bli nekad medicin mot en diagnostiserad sjukdom enbart för att man vägrar lämna urinprov regelbundet?
Anta om någon fick diabetes diagnoserat, inte ställs det väl då en massa villkor för att man ska få insulin?

Jag känner inte till någon annan sjukdom vars behandling har en massa vilkor!
När det nu är så här "jiddrigt" att vara missbrukare kan jag inte förstå hur man kan skriva så jävla idiotiska saker som jag läst i detta forum?

Vad tänker folk som skriver sådan saker?
Det gör ju inte livet lättare när man ser sådant skit!
Oavsett hur man använder det (själv skiter jag i vad folk stoppar i sig), så behöver man ju inte skylta med det offentligt!

Gör livet lättare för oss rövare och börja använd skallarna istället

@Anna@

Den första delen är ganska uppenbart vad hon menar.
Sedan tror jag att hon försöker säga att hon ogillar folk som öppet skriver om sitt knarkande på FB, dels för att det skadar de själva och för att det tvingar folk som tar ADHD-medicin att göra regelbunda pissprov.
Senast redigerad av Mansig 2008-07-01 kl. 16:54.
2008-07-01, 17:07
Medlem
El Zorros avatar
Jaha?

*låst*

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in