2010-11-07, 21:27
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanoj81
Tack för infon men den länken har jag varit inne på tidigare. Har du/ni några tips var jag kan farma efter den. Någon speciell boss etc. Är inte framme vid Mephisto än...

Kollade lite snabbt nu det finns mycket info om TC (Treasure Class), item level, char level etc dock inget om just Gravespine. Även om du visste att det finns ett visst område kanske du måste farma den tusentals ggr eller mera innan du har turen att få just Gravespine, oddsen sjunker ju inte för att du redan farmat samma område 100 ggr innan utan det är samma odds varje gång. Dels ska spelet slumpa att den ska droppa just den wandklassen och sen slumpa igen att det ska bli i unique = Gravespine.

Tro mig - i längden går det mycket fortare att trada till dig den (eller få den gratis) än att hoppas på att hitta just den.
Citera
2010-11-07, 21:34
Medlem
DangerDooms avatar
Någon som vill betta Enigma mot Enigma i FT5 Non Ladder?
Citera
2010-11-08, 15:09
Medlem
LnACEs avatar
Okej testar att tigga lite hjälp igen! : )

Behöver hjälp med baal i normal. Och sedan boost genom hela NM till act 5! Ni får gärna HF såklart.

*LnACE eller dra ett PM!
Citera
2010-11-08, 20:11
Medlem
LnACEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LnACE
Okej testar att tigga lite hjälp igen! : )

Behöver hjälp med baal i normal. Och sedan boost genom hela NM till act 5! Ni får gärna HF såklart.

*LnACE eller dra ett PM!

Nevermind, boost kirrat!
Citera
2010-11-08, 20:50
Medlem
Leksingens avatar
Är imbue questet like bra i alla difs? tänkte att man skulle typ göra många nya gubbar och sedan bara imbuea massa circs eller något?
Citera
2010-11-08, 21:15
Medlem
Krests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leksingen
Är imbue questet like bra i alla difs? tänkte att man skulle typ göra många nya gubbar och sedan bara imbuea massa circs eller något?
Din karaktärs level avgör och inget annat.
Citera
2010-11-08, 21:31
Medlem
LnACEs avatar
Nu hade jag behövt hjälp med Baal i NM och sedan hell fram till act 5! : ) Har inget att offra, annat än HF.

*LnACE eller PM'a! : )
Citera
2010-11-08, 21:53
Medlem
Leksingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krest
Din karaktärs level avgör och inget annat.
nice, då äre rushing av en sädår 100 chars till q:et i norm som gäller dåda!
Och btw, kan man använda samma item flera gånger, eller måste jag hitta en ny jävla white circ varje gång?
Citera
2010-11-08, 23:59
Medlem
maxgs avatar
Citat:
Och btw, kan man använda samma item flera gånger, eller måste jag hitta en ny jävla white circ varje gång?
Nytt vitt hela tiden
du vet att du ska ta en tiara va och inte en circ?
Citera
2010-11-09, 00:11
Medlem
LnACEs avatar
Känner för att skriva av mig lite. Fan vad skoj detta spel är! Har nog inte lirat på över 5 år. Startat en summonmancer för c.a en vecka nu. Level 64 och just tagit mig till hell. Har inte varit något problem att få boost, och har även fått en hel del stuffs på vägen av folk! Idag gav en snubbe ett x antal runor, "så jag kan komma igång och trada lite". Det går bra nu! : )
Citera
2010-11-09, 01:17
Medlem
GrovBenstommes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LnACE
Känner för att skriva av mig lite. Fan vad skoj detta spel är! Har nog inte lirat på över 5 år. Startat en summonmancer för c.a en vecka nu. Level 64 och just tagit mig till hell. Har inte varit något problem att få boost, och har även fått en hel del stuffs på vägen av folk! Idag gav en snubbe ett x antal runor, "så jag kan komma igång och trada lite". Det går bra nu! : )

Jo för att vara 10 år gammalt duger det än
Citera
2010-11-09, 12:11
Medlem
DangerDooms avatar
Citat:

Du kan få saker som är värda mer om du satsar på en clvl 50 char.
Då folk är villiga att betala feta fgs för LLD-saker.

Man kör på Diadem inte på Tiara som någon sade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in