2010-07-20, 23:53
  #8449
Medlem
Knaz16s avatar
Vad ska jag gambla ? ^^ Circs som vanligt ? :P

Edit : Som vanligt inge bra ^^
__________________
Senast redigerad av Knaz16 2010-07-21 kl. 00:19.
Citera
2010-07-20, 23:55
  #8450
Medlem
DangerDooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Då får jag slänga in min needlist här också. Nonladder europe:

Infinity scythe -5x light (eth eller inte eth kvittar)
Viper 12 damage reduce 3x res 1os
Griffons höga stats
Arach 100+ ed
Eth treks
Lightskillers
anni 15+/x/x
sorc Torch 20/x


Har 40 hrs och 400 fg att göra av med. Har även en hel del andra saker som har tradevärde.

Jag har en Artisan Troll Nest of Deflecting om du är intresserad
30 block rate
20 increase block
3 socketeds (3x 15 @ + 15% ias)

Skulle gärna vilja få iväg den.. jag vill göra flera for fun chars.
Citera
2010-07-21, 01:10
  #8451
Medlem
DangerDooms avatar
DangerDoom calls out Maxg

Du vinner som vanligt, Enigma, om du tar alla dessa i first-to-5 / per char!

http://img818.imageshack.us/img818/1781/coola.jpg
Citera
2010-07-21, 01:17
  #8452
Medlem
Knaz16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DangerDoom
DangerDoom calls out Maxg

Du vinner som vanligt, Enigma, om du tar alla dessa i first-to-5 / per char!

http://img818.imageshack.us/img818/1781/coola.jpg

Va är de för chars ? :P
Citera
2010-07-21, 01:23
  #8453
Medlem
DangerDooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knaz16
Va är de för chars ? :P

- Glasscannon Hybzon
- Kick/Ww/MindBlastsin (JA, jag har dödat många med min mind blast)
- Lightning Sorceress


Rosa kommer ersättas till orange/rosa equippet (attacker takes damage of..)
Citera
2010-07-21, 01:32
  #8454
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DangerDoom
- Glasscannon Hybzon
- Kick/Ww/MindBlastsin (JA, jag har dödat många med min mind blast)
- Lightning Sorceress


Rosa kommer ersättas till orange/rosa equippet (attacker takes damage of..)

Glöm inte att jag tog hand om din gröna assassin. Inte för att jag behöver en enigma men men. Måste skaffa mer fhr tills nästa gång jag möter din assassin. Det är riktigt jobbigt att vara låst med fire traps och mb spam.
__________________
Senast redigerad av Hkarn 2010-07-21 kl. 01:35.
Citera
2010-07-21, 01:43
  #8455
Medlem
DangerDooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DangerDoom
DangerDoom calls out Maxg

Du vinner som vanligt, Enigma, om du tar alla dessa i first-to-5 / per char!

http://img818.imageshack.us/img818/1781/coola.jpg

Bump

Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Glöm inte att jag tog hand om din gröna assassin. Inte för att jag behöver en enigma men men. Måste skaffa mer fhr tills nästa gång jag möter din assassin. Det är riktigt jobbigt att vara låst med fire traps och mb spam.

Nåväl, jag ska plocka din hammerdin med 5-0 med min assassin, så fort vi har fixat routern i huset!
Citera
2010-07-21, 02:10
  #8456
Medlem
DangerDooms avatar
http://img408.imageshack.us/img408/6025/ager.jpg

Min älskade trophy! Klart att den skall användas på min Black Amazon!

Och ja, den är för 49 om man bortser från Ohm som ökar rlvl.
Citera
2010-07-21, 15:38
  #8457
Medlem
maxgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DangerDoom
DangerDoom calls out Maxg

Du vinner som vanligt, Enigma, om du tar alla dessa i first-to-5 / per char!

http://img818.imageshack.us/img818/1781/coola.jpg

Vi kan testa men jag har lite hopp för min tappra druid ^^
Citera
2010-07-21, 17:46
  #8458
Medlem
dannekerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DangerDoom
DangerDoom calls out Maxg

Du vinner som vanligt, Enigma, om du tar alla dessa i first-to-5 / per char!

http://img818.imageshack.us/img818/1781/coola.jpg

hade inte mina gamla konton försvunnit hade jag kunnat prova, ägde en jävligt bra ww barb förut
Citera
2010-07-21, 17:55
  #8459
Medlem
DangerDooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannekerror
hade inte mina gamla konton försvunnit hade jag kunnat prova, ägde en jävligt bra ww barb förut

Jaja, än så länge har jag ett rent protokoll utan några förluster


Citat:
Ursprungligen postat av maxg
Vi kan testa men jag har lite hopp för min tappra druid ^^

*thestrayboys

när du är inne
Citera
2010-07-21, 20:12
  #8460
Medlem
DangerDooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DangerDoom
DangerDoom calls out Maxg

Du vinner som vanligt, Enigma, om du tar alla dessa i first-to-5 / per char!

http://img818.imageshack.us/img818/1781/coola.jpg

Gröna Assassin 3-1 MaxG
Svarta Amazon 3-1 MaxG
Röda Sorceress 3-0 MaxG


Bjöd på en Heart of Oak för hans insats!
Lila Necromancer är på G

T4ds
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in