2008-07-25, 00:26
Medlem
Jag började köra för någon vecka sedan på nya laddern. Har inte så jättebra items än, bara en karaktär på level 80 ungefär. Någon som är ungefär lika situtation som mig (inte jätterik) som vill hjälpas åt att dominera laddern? : )

Det är mycket roligare att köra om någon är på. Har kört Diablo ganska mycket tidigare så jag är ingen nybörjare i det avseendet.
Citera
2008-07-25, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lordvader
Jag började köra för någon vecka sedan på nya laddern. Har inte så jättebra items än, bara en karaktär på level 80 ungefär. Någon som är ungefär lika situtation som mig (inte jätterik) som vill hjälpas åt att dominera laddern? : )

Det är mycket roligare att köra om någon är på. Har kört Diablo ganska mycket tidigare så jag är ingen nybörjare i det avseendet.
är 83 negrofilen ish mah name är du inne nu? vi kan nog ta och köra lite innan jag ska iväg hoppa in i fb chatten "flashback" eller gå in i gamet flashback/flashback
Citera
2008-07-25, 01:37
Medlem
Anroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosle
LoD SC Ladder kör vi! Någon som vill ha en rare amulet med 1+ paladinskills, 10 all resists, 14 life och nåt mer?

Jag
Citera
2008-07-25, 02:04
Medlem
När dom säger Polearm att stoppa in runorna som bildar Insight, gäller det poleaxe och vouges också? Och vilken bör man satsa på, hur stark ska den vara helst?

Ja gick ut lite på första banan på act 5 med min merc, 10 raisade skelett och 5 skeleton mages. Det tog väl ungefär 40 sekunder innan allt var dött och jag fick springa in i byn igen som en jäkla mes. Gud vad jag hatar Hell och allt känns klent.
Citera
2008-07-25, 02:23
Medlem
Rosles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anrora
Jag

Tyvärr redan borta
Citera
2008-07-25, 02:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
När dom säger Polearm att stoppa in runorna som bildar Insight, gäller det poleaxe och vouges också? Och vilken bör man satsa på, hur stark ska den vara helst?

Ja gick ut lite på första banan på act 5 med min merc, 10 raisade skelett och 5 skeleton mages. Det tog väl ungefär 40 sekunder innan allt var dött och jag fick springa in i byn igen som en jäkla mes. Gud vad jag hatar Hell och allt känns klent.
välkommen till min värld :-) springer om kring i act 1 fram till raven sen tar det stop
Citera
2008-07-25, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virtoz
välkommen till min värld :-) springer om kring i act 1 fram till raven sen tar det stop

lirar du nu?
Citera
2008-07-25, 05:14
Medlem
Citat:

Det gäller alla polearm vapen.
dv.s vouges och poleaxes och whatnot.
Citera
2008-07-25, 06:24
Bannlyst
Citat:
lirar du nu?
har jobbat är hemma igen nu är uppe 1h~ till sen sova är du inne i fb chaten?(flashback)
Citera
2008-07-25, 07:00
Medlem
Citat:
har jobbat är hemma igen nu är uppe 1h~ till sen sova är du inne i fb chaten?(flashback)

nja jag var i ett spel, ska sova nu, sjuka tider här nu, jobbigt.
Citera
2008-07-25, 13:45
Medlem
Citat:
är 83 negrofilen ish mah name är du inne nu? vi kan nog ta och köra lite innan jag ska iväg hoppa in i fb chatten "flashback" eller gå in i gamet flashback/flashback

Såg inte ditt meddelande i natt : /
Men jag kan hänga på flashback-chatten när jag kör. Då kanske vi stöter på varandra. Mitt konto är 'patrickk'.
Citera
2008-07-25, 13:46
Medlem
Rastapappans avatar
Vet någon varför det är såhär nu kl 13:46?

http://img120.imageshack.us/my.php?image=dsadasgw8.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in