2008-09-17, 17:09
Medlem
ja, jag skulle tippa på att det är därför det står att den är sådär mycket värd. en hoto scourge med 39res är troligtvis värd mindre än en hoto flail 31res dock. de enda personer som bryr sig så pass mycket ass köpa en scourge för att det ska se ut som att dom är nakna är sådana personer som bara vill ha perfekta grejer =). hur som helst skulle jag aldrig göra en hoto i en scourge eftersom chansen är 1/10 att den blir 40res och även om den skulle bli det så skulle man behöva sitta väldigt väldigt många timmar i traden för att hitta någon som behöver en sån och är villig att betala
Citera
2008-09-17, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Just nu har jag jättekul med min lilla paladin i normal Precis vid utgången till blood moor finns ett hus med en kista framför och lite kistor runt om. Kul att loota på p8-settings och starta om igen. Letar mest efter envy-jools med -15% req.

hittar du något då^^?
Citera
2008-09-17, 20:16
Medlem
Banshee19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Det är ju detta som är så sjukt, Scourge är värd mer enligt d2jsps priceguide. (Non ladder softcore Europe)

Det jag skulle vilja veta är varför någon skulle vilja ha HotO i ett eth vapen?
Citera
2008-09-17, 20:25
Medlem
därför att det är ett castervapen, du slår aldrig med det så det går aldrig sönder. därför är det lite mer styligt att ha det i ett eth vapen. cta är också mer värt om det är gjort i ett eth vapen. hittar du en eth deaths fanthom med höga stats kan du få väldigt mycket =)
Citera
2008-09-17, 21:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Det är ju detta som är så sjukt, Scourge är värd mer enligt d2jsps priceguide. (Non ladder softcore Europe)

Inget man kan lita på till 100% men eftersom deras priceguide är hyffsat exakt så undrar jag varför det kostar mer med scourge. Min teori är att man kan str bugga den så det inte ser ut som om man har ett vapen.

Vad trodde du då? Jagex är polack och säkert resten av alla mods också. Nationalister är vad dem är, dem små asen.

Citat:
Ursprungligen postat av DjSmurfish
hittar du något då^^?

Yes! Hittade en rare jewel med envy-mod och -15% req och lite fr. Samt en vanlig envy-jewel. Nu är mitt cs fullt med 6 envy-jools. 121psn dmg over 2 sec at lvl1.
Citera
2008-09-17, 22:14
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banshee19

Detta är för att det ser "coolt" ut. Därför har vapen som är eth mer värde.
Citera
2008-09-17, 23:20
Bannlyst
någon som spelar non ladder? har även en nec(g)ro på ladder jag behöver någon att mfa och eller göra übers med
Citera
2008-09-17, 23:21
Medlem
Hmm köpte cta runewordet + fail för att fixa runewordet för 30fg nån rysk dupare.. Sen så fick man fram 6/2/4 cta som man sålde för 90fg bra deal eller?
Citera
2008-09-18, 09:05
Medlem
Är det säkert att köra med map hack på b-net now days? Kör non-ladder om det spelar någon roll.
Citera
2008-09-18, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banshee19

Förutom anledningarna som folk redan skrivit så har ETH-saker lite lägre str-och dexkrav.
Citera
2008-09-18, 10:47
Medlem
RaxXzs avatar
kan någon boosta mig i hell får panik!!!
Citera
2008-09-18, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pewl
Är det säkert att köra med map hack på b-net now days? Kör non-ladder om det spelar någon roll.
man kan ju aldrig vara säker jag har kört med det ett bra tag utan något har hänt. men kan ju ha otur med antar jag och bli bannad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in