2008-08-11, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjabba
det vore ju superschysst! kan vi ta det nu?

jaja, jag är i flashback
Citera
2008-08-11, 22:12
Medlem
nedranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
fast jag vill ju maxa blizzard, är det onödigt?
nja, men låt oss säga att du får upp din gubbe till ca 85-90 och maxar blizzard så har du ju ca 15 poäng över, slänger 2 på tele och 1 i warmth så får du ju över några att leka med (väldigt löst räknat).. själv skulle jag sätta dom i lightning eller chainlightning. sen har du merc och så får du ju massa +skillers som höjer din dmg på lightning.
De tar sin tid men man plöjer ju igenom dom som är cold immune själv i alla fall!
Citera
2008-08-11, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
jaja, jag är i flashback

får det inte att funka, jag startar ett spel i nightmare, spelet heter spirit lösenord fb, vore toppen om du kan logga in där
Citera
2008-08-11, 22:26
Medlem
Anka:Ps avatar
Är det någon här som har en Guardian Angel? Säg vad ni behöver så ska det nog kunna fixas *anka7331
Citera
2008-08-11, 22:45
Medlem
Gjorde en ny gubbe när nya laddern kom. Fyfan vad tråkigt. D2jsp har ju förstört diablo 2 helt. På den gamla goda tiden när man letade bra trades var ju hela nostalgin i spelet.
Inga grymma hackers här som känner sig sugna på att hacka sönder siten och radera all fg?
Citera
2008-08-11, 23:07
Medlem
D2jsp ? förklara inte hängt med sen ja sluta för två år sen..
Citera
2008-08-11, 23:27
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flax
Gjorde en ny gubbe när nya laddern kom. Fyfan vad tråkigt. D2jsp har ju förstört diablo 2 helt. På den gamla goda tiden när man letade bra trades var ju hela nostalgin i spelet.
Inga grymma hackers här som känner sig sugna på att hacka sönder siten och radera all fg?

HAHAH det vore grymt kul och se jsp staff ska ej heller kunna veta hur mkt fgs alla hade
Citera
2008-08-11, 23:50
Medlem
muppgonzos avatar
Hallå, undrar vad en Last Wish Eth cb med 358 ed är värd? obs den är ju inte indestrucible snabba svar tack
Citera
2008-08-11, 23:53
Medlem
virre_01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anka:P
High Rune, från Vex och uppot

Vex räknas vell ändå inte som en High rune? Den har iaf inte samma värde som Lo,ber,jah osv (high runes). Vex är ett mellanting av ist och highrune.
Citera
2008-08-12, 00:17
Medlem
funkstars avatar
vad tror ni om denna sida? är sjukt sugen på en fungerande baal bot. kan inte hitta någonstans. har inte vågat öppna filerna pga alla galna virus/trojaner som finns.

http://smithlein.free.fr/

pass: azerty69

tips på bra baal bot? tanken är förståss att lvl:a några av mina gubbar. har ju extra dator med extra d2-nyckel.
Citera
2008-08-12, 00:26
Medlem
Banshee19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
HAHAH det vore grymt kul och se jsp staff ska ej heller kunna veta hur mkt fgs alla hade

Tror iofs att de har backuper ^^
Citera
2008-08-12, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av funkstar
vad tror ni om denna sida? är sjukt sugen på en fungerande baal bot. kan inte hitta någonstans. har inte vågat öppna filerna pga alla galna virus/trojaner som finns.

http://smithlein.free.fr/

pass: azerty69

tips på bra baal bot? tanken är förståss att lvl:a några av mina gubbar. har ju extra dator med extra d2-nyckel.

Gå in på kanalen "Op Aobot", där finns två bra baal bottar.

Ingen som vet en bra leveling bot, så man slipper sitta och levla alla själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in