• 1
  • 2
2008-07-01, 20:44
Medlem
Tuxxens avatar
Värkar fränt som fan, Men som föregående talar, något stämmer inte. Sökte runt like bla youtube osv, fins inget om den. Humm. Man blir sugen men palla bli scamad på 300dollar.
Citera
2008-07-01, 20:49
Medlem
RandomKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuxxen
Värkar fränt som fan, Men som föregående talar, något stämmer inte. Sökte runt like bla youtube osv, fins inget om den. Humm. Man blir sugen men palla bli scamad på 300dollar.

Bra att ni håller ögonen öppna, även jag var lite tveksam när jag såg sidan först. Den ser ut att vara gjort på 3 minuter..

Kanske finns fler shoppar som säljer den här, eller liknande apparater. Ska kika runt lite!
Citera
2008-07-01, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Koks_Tina
inte en enda video med awol maskinen, något stämmer inte:O
på youtube glömde jag skriva
Citera
2008-07-02, 00:58
Medlem
C4H8O3s avatar
Seriöst, har jag fattat detta rätt så skall man inhalera booz?
Rätta mig gärna om jag "e ute och cyklar" + mer info?

Låter dunder för en GABA-torsk som mig...

Kram
Citera
2008-07-02, 01:05
Medlem
N2O/THCs avatar
Effekten av att inhalera alkohol är ju inte i närheten så långvarande som att dricka den. Vad jag däremot kommer att tänka på, är hur lätt det vore att konvertera den där prylen till en hembrännare. Kanske kan vara något att knåpa med...
Citera
2008-07-02, 18:01
Medlem
hippienns avatar
eller gör ni som jag har gjort gör så att en kastrul blir varm och sedan häller du i spriten i den och den blir ånga och du använder bara en tratt över och suger i dig ångan :P mycket billigare men kanske inte så smidigt
Citera
2008-07-02, 21:38
Medlem
Rogge-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippienn
eller gör ni som jag har gjort gör så att en kastrul blir varm och sedan häller du i spriten i den och den blir ånga och du använder bara en tratt över och suger i dig ångan :P mycket billigare men kanske inte så smidigt

Hehe gav den metoden ett försök för några veckor sedan men det fick mig bara att inse att jag föredrar att inta drogen i vätskeform.
Citera
2008-07-02, 21:41
Medlem
ni-ar-fjortisars avatar
Vad jag har läst så kan man få kemisk lungförgiftning av att andas in förångad etanol
Citera
2008-07-02, 23:44
Medlem
negerbarns avatar
Leverförgiftning med!!

Men en sån apparat är inte svår att bygga. Ta bara en såndär enkel liten dimmaskin som man stoppar ner i vatten, kostar inte mer än 3-400. Och bygg in den i nåt vattentätt. Koppla in, eller ansträng er att bygga på batterier. Och voila, bli glada och fulla :P

( inte hundra på att de va en sån dom hade, men jag har en sån hemma och den låter likadant, lite sådär elekriskt surrande. Måste testa att bygga om den! )

http://www.conrad.se/swe/prodbeskr.p...=&ref=pricerun

http://conrad-schweden.websale.biz/c...cfc51%2fmd5%7d

EDIT: HAHA såg nu att det till och med står att den använder samma teknik som en inhalationsapparat!

Slösa inte era pengar på en såndär dyrgrip när ni själva kan bygga en liten för 300 eller en stor för 700.

Sen finns ju alltid en sånhär med...

http://conrad-schweden.websale.biz/c...cdad2%2fmd5%7d

Tänk va nån minut på google kan göra.
Senast redigerad av negerbarn 2008-07-03 kl. 00:02.
Citera
2008-07-06, 13:56
Medlem
negerbarns avatar
Uppdatering!

Har nu byggt en halvbra variant av en AWOL-maskin, och den funkar faktiskt! Har gjort den som typ en bong, så att man kan göra stora "hittar" för att kunna få i sig mkt alkohol. Lite jobbigt bara, för i början sticker alkoholen lite i halsen, men man vänjer sig.

Men efter 15 minuters friskt användande med vanlig vodka, så kände jag tydligt av alkoholen ändå. Dock tror jag inte på att maskinen kommer slå igenom så stor, nöjet med alkohol är ju att dricka det! En stor nackdel är förresten att man luktar ännu mer sprit än vad man vanligtvis gör, och just att man inte kan ta med sig den och gå, det är tråkigt det med.

Återkommer med bilder så fort jag har köpt batterier till kameran!
Citera
2013-05-10, 19:11
Medlem
Mujaheeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
Uppdatering!

Återkommer med bilder så fort jag har köpt batterier till kameran!

Tar det 5-6år???
Påminn mig om att aldrig köpa en kamera!
Citera
2013-05-13, 11:53
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mujaheed
Tar det 5-6år???
Påminn mig om att aldrig köpa en kamera!

Touché.

Jag tappade intresset ganska snabbt i maskinen och glömde helt bort tråden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in