2003-08-18, 00:00
äldre konto (old)
Ej medlem
Pappan Magnus Warbert är/var VD för I-Comm
2003-08-20, 14:27
äldre konto (old)
Ej medlem
Oskylldiga? Rattfyllerister hotar oskylldiga människors liv och har sig själva att skylla. Bättre dem än att de rammar någon nykter stackare i en eka.
2003-08-20, 17:53
äldre konto (old)
Ej medlem
Snälla, försök ha lite respekt och medkänsla för familjen. Jag har ingen aning hur den ser ut men med tanke på att det inte stod nånting om något/några syskon i runan kan hon ju mycket väl ha varit deras enda barn.

Att ens son eller dotter dör måste vara något av det hemskaste man kan vara med om. Ha det i åtanke.

/Canc
2003-08-20, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Canc
Snälla, försök ha lite respekt och medkänsla för familjen. Jag har ingen aning hur den ser ut men med tanke på att det inte stod nånting om något/några syskon i runan kan hon ju mycket väl ha varit deras enda barn.

Att ens son eller dotter dör måste vara något av det hemskaste man kan vara med om. Ha det i åtanke.

/Canc

Tänkte mest på att inga vänner har satt in egna runor. Jopp, synd för föräldrarna, men jag tvivlar på att dom sitter och skumläser mina inlägg här på Flashback, och vad henne själv anbehagar så sörjer jag inte.
Folk som ger sig ut och dårkör (det gick ju tydligen ganska vilt till) på fyllan har jag inget till övers för.
En idiot mindre. En idiot som jag inte brydde mig eller ens visste om att hon existerade när hon levde dessutom, och jag bryr mig inte om henne nu när hon är död heller.
2003-08-21, 02:52
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Tänkte mest på att inga vänner har satt in egna runor.

Så går det inte till...det är familjens sak.
Har fan aldrig sett nån få mer än en "runa".

/pez
2003-08-21, 12:05
Bannlyst
Men serrö, det har jag. Speciellt om det är unga personer så brukar det jämt vara nästan en helsida med runor ifrån alla möjliga vänner och släktingar.
Men det kanske inte går till så nere i Stockholm, vad vet jag?
2003-09-09, 00:05
Medlem
Elaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Men serrö, det har jag. Speciellt om det är unga personer så brukar det jämt vara nästan en helsida med runor ifrån alla möjliga vänner och släktingar.

Men du Thompa,om du nu inte bryr dig kan du väl bara ta och hålla käft. Normalt jävla beteende brukar innebära att man visar respekt för de döda, oavsett om man inte bryr sig om dem eller ej.

Borde inte moderator styra upp såna här skittrådar? Vad fan har muppar som Thompa med den här stackars familjen att göra?
2003-09-09, 09:57
Medlem
Citat:
Så går det inte till...det är familjens sak.

Då har du inte kollat runor särskilt noga. Vänner och arbetsplatser/arbetskamrater sätter ofta in egna runor.

Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally Posted by thompa
----------------------------------------------------------------------

En enkel fråga till "elak". Vari ligger det brist på respekt på ovanstående citat från "thompa"?
2003-09-09, 21:16
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Nej!!

Citat:
Ursprungligen postat av adrian01
Dödsruna

Såg i dödsrunan att Fader Hans Åkerhielm har gått bort. Han var en av Sveriges största krigshjältar ifån Finska Vinterkriget. Har hört honom berätta om sina krigsupplevelser mot ryssarna. En stor människa. Vila i frid, Fader Hans.

http://www.svd.se/dynamiskt/familj/did_5977785.asp
http://www.svd.se/dynamiskt/familj/did_5999588.asp
2003-09-09, 21:28
Medlem
La Chapones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Såg i dödsrunan att Fader Hans Åkerhielm har gått bort. Han var en av Sveriges största krigshjältar ifån Finska Vinterkriget. Har hört honom berätta om sina krigsupplevelser mot ryssarna. En stor människa. Vila i frid, Fader Hans.

http://www.svd.se/dynamiskt/familj/did_5977785.asp
http://www.svd.se/dynamiskt/familj/did_5999588.asp

En hjälte har lämnat oss. Vila i frid.
2003-09-09, 22:03
Medlem
Mr Caves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traspojken
Oskylldiga? Rattfyllerister hotar oskylldiga människors liv och har sig själva att skylla. Bättre dem än att de rammar någon nykter stackare i en eka.

Håller med! En släkting blev ihjälkörd av ett rattfyllo!! Fy fan, ett halvår fick han... Nej, häng ut dem med namn och bild osv i tidningarna!! Visste den här tjejen om att hennes bild och namn kanske skulle dyka upp i tidningen kanske hon skulle varit i liv idag...
2003-09-10, 11:10
Medlem
funfs avatar
Hon fick vad hon förtjänade, jag har inget somhelst medlidande för folk som kör bil eller båt påverkade/fulla.

Mina tankar och mitt medlidande går istället ut till de oskyldiga offer som drabbas/skadas eller dödas varje år istället.

Hennes föräldrar kanske istället skulle gett henne en ordentlig uppfostran och lärt henne att bil eller båtkörning och droger/alkohol inte hör ihop.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in